ЗУ 2704-15 стр. 1

                  Про лiцензування певних видiв
                     господарської дiяльностi

      ( Вiдомостi Верховної Ради (ВВР), 2000, N 36, ст.299 )

( Iз змiнами, внесеними згiдно iз Законами
N 1969-III ( 1969-14 ) вiд 21.09.2000, ВВР, 2000, N 45, ст.377
N 2120-III ( 2120-14 ) вiд 07.12.2000, ВВР, 2001, N 2-3, ст.10
N 2209-III ( 2209-14 ) вiд 11.01.2001, ВВР, 2001, N 11, ст.45
N 2257-III ( 2257-14 ) вiд 08.02.2001, ВВР, 2001, N 16, ст.76
N 2344-III ( 2344-14 ) вiд 05.04.2001, ВВР, 2001, N 22, ст.105
N 2628-III ( 2628-14 ) вiд 11.07.2001, ВВР, 2001, N 49, ст.259
N 2664-III ( 2664-14 ) вiд 12.07.2001, ВВР, 2002, N  1, ст.1
N 2745-III ( 2745-14 ) вiд 04.10.2001, ВВР, 2002, N 7, ст.50
N 2759-III ( 2759-14 ) вiд 04.10.2001, ВВР, 2002, N 6, ст.39
N 2905-III ( 2905-14 ) вiд 20.12.2001, ВВР, 2002, N 12-13, ст.92
N 2953-III ( 2953-14 ) вiд 17.01.2002, ВВР, 2002, N 17, ст.121
N 2984-III ( 2984-14 ) вiд 17.01.2002, ВВР, 2002, N 20, ст.134
N 3073-III ( 3073-14 ) вiд 07.03.2002, ВВР, 2002, N 31, ст.214
N 3077-III ( 3077-14 ) вiд 07.03.2002, ВВР, 2002, N 30, ст.207
N  380-IV  (  380-15 ) вiд 26.12.2002, ВВР, 2003, N 10-11, ст.86
N  411-IV  (  411-15 ) вiд 26.12.2002, ВВР, 2003, N 13, ст.92
                                   Кодексом       
N  436-IV  (  436-15 ) вiд 16.01.2003, ВВР, 2003, N 18, N 19-20,
N 21-22, ст.144
                                    Законами
N  546-IV  (  546-15 ) вiд 20.02.2003, ВВР, 2003, N 23, ст.145
N  852-IV  (  852-15 ) вiд 22.05.2003, ВВР, 2003, N 36, ст.276
N 1280-IV  ( 1280-15 ) вiд 18.11.2003, ВВР, 2004, N 12, ст.155
N 1282-IV  ( 1282-15 ) вiд 18.11.2003, ВВР, 2004, N 13, ст.180
N 1344-IV  ( 1344-15 ) вiд 27.11.2003, ВВР, 2004, N 17-18, ст.250
N 1377-IV  ( 1377-15 ) вiд 11.12.2003, ВВР, 2004, N 15, ст.228
N 1804-IV  ( 1804-15 ) вiд 17.06.2004, ВВР, 2004, N 38, ст.468
N 1891-IV  ( 1891-15 ) вiд 24.06.2004, ВВР, 2004, N 50, ст.537
N 2245-IV  ( 2245-15 ) вiд 16.12.2004, ВВР, 2005, N  5, ст.114
N 2247-IV  ( 2247-15 ) вiд 16.12.2004, ВВР, 2005, N  4, ст.106
N 2285-IV  ( 2285-15 ) вiд 23.12.2004, ВВР, 2005, N 7-8, ст.162
N 2288-IV  ( 2288-15 ) вiд 23.12.2004, ВВР, 2005, N  6, ст.138
N 2340-IV  ( 2340-15 ) вiд 13.01.2005, ВВР, 2005, N  9, ст.183
N 2505-IV  ( 2505-15 ) вiд 25.03.2005, ВВР, 2005, N 17, N 18-19,
                                                           ст.267
N 2633-IV  ( 2633-15 ) вiд 02.06.2005, ВВР, 2005, N 28, ст.373
N 2734-IV  ( 2734-15 ) вiд 06.07.2005 )

       ( Щодо запровадження мораторiю  на видачу лiцензiй на
         провадження господарської  дiяльностi з випуску  та
         проведення лотерей  додатково див. Закон  N 2630-IV
         ( 2630-15 ) вiд 02.06.2005, ВВР, 2005, N 26, ст.357 )



     Цей Закон  визначає   види   господарської   дiяльностi,   що
пiдлягають   лiцензуванню,  порядок  їх  лiцензування,  встановлює
державний  контроль   у   сферi   лiцензування,   вiдповiдальнiсть
суб'єктiв  господарювання  та  органiв  лiцензування  за порушення
законодавства у сферi лiцензування.

     Стаття 1. Визначення термiнiв

     У цьому Законi термiни вживаються у такому значеннi:

     анулювання лiцензiї   -   позбавлення   лiцензiата    органом
лiцензування  права  на  провадження  певного  виду  господарської
дiяльностi;

     виробництво (виготовлення) - дiяльнiсть, пов'язана з випуском
продукцiї,  яка включає всi стадiї технологiчного процесу, а також
реалiзацiю продукцiї власного виробництва;

     господарська дiяльнiсть - будь-яка дiяльнiсть,  у тому  числi
пiдприємницька,  юридичних осiб, а також фiзичних осiб - суб'єктiв
пiдприємницької    дiяльностi,    пов'язана     з     виробництвом
(виготовленням) продукцiї,  торгiвлею, наданням послуг, виконанням
робiт;

     лiцензiат - суб'єкт господарювання,  який одержав лiцензiю на
провадження  певного  виду  господарської дiяльностi,  що пiдлягає
лiцензуванню;

     лiцензiя - документ державного зразка,  який засвiдчує  право
лiцензiата  на  провадження зазначеного в ньому виду господарської
дiяльностi  протягом  визначеного  строку   за   умови   виконання
лiцензiйних умов;

     лiцензiйнi умови  -  установлений з урахуванням вимог законiв
вичерпний  перелiк  органiзацiйних,   квалiфiкацiйних   та   iнших
спецiальних  вимог,  обов'язкових  для  виконання  при провадженнi
видiв господарської дiяльностi, що пiдлягають лiцензуванню;

     лiцензування - видача, переоформлення та анулювання лiцензiй,
видача   дублiкатiв   лiцензiй,   ведення   лiцензiйних  справ  та
лiцензiйних  реєстрiв,  контроль   за   додержанням   лiцензiатами
лiцензiйних   умов,  видача  розпоряджень  про  усунення  порушень
лiцензiйних умов,  а  також  розпоряджень  про  усунення  порушень
законодавства у сферi лiцензування;

     орган лiцензування   -  орган  виконавчої  влади,  визначений
Кабiнетом  Мiнiстрiв   України,   або   спецiально   уповноважений
виконавчий  орган  рад для лiцензування певних видiв господарської
дiяльностi;

     плата за лiцензiю - разовий платiж,  що  вноситься  суб'єктом
господарювання за одержання лiцензiї;

     повторне порушення - вчинення лiцензiатом протягом строку дiї
лiцензiї  повторного  порушення  певних  лiцензiйних  умов   пiсля
застосування санкцiй за аналогiчне порушення;

     розпорядження про   усунення   порушень  лiцензiйних  умов  -
рiшення органу лiцензування або спецiально уповноваженого органу з
питань   лiцензування  про  необхiднiсть  усунення  лiцензiатом  у
встановленi строки порушень лiцензiйних умов;

     розпорядження про усунення  порушень  законодавства  у  сферi
лiцензування  -  рiшення спецiально уповноваженого органу з питань
лiцензування про необхiднiсть  усунення  лiцензiатом  або  органом
лiцензування  в  установленi строки порушень законодавства у сферi
лiцензування;

     суб'єкт господарювання  -   зареєстрована   в   установленому
законодавством   порядку   юридична   особа   незалежно   вiд   її
органiзацiйно-правової форми та  форми  власностi,  яка  провадить
господарську  дiяльнiсть,  крiм органiв державної влади та органiв
мiсцевого  самоврядування,  а  також  фiзична  особа   -   суб'єкт
пiдприємницької дiяльностi;

     торгiвля -  будь-якi операцiї,  що здiйснюються за договорами
купiвлi-продажу,  мiни,  поставки  та  iншими   цивiльно-правовими
договорами, якi передбачають передачу прав власностi на товари.

     Стаття 2. Сфера дiї Закону

     Дiя цього    Закону    поширюється    на    всiх    суб'єктiв
господарювання.

     Лiцензування  банкiвської  дiяльностi,  дiяльностi  з надання
фiнансових  послуг,  зовнiшньоекономiчної дiяльностi, лiцензування
каналiв   мовлення,  лiцензування  у  сферi  електроенергетики  та
використання   ядерної   енергiї,  лiцензування  у  сферi  освiти,
лiцензування  у  сферi  iнтелектуальної  власностi,  виробництва i
торгiвлi  спиртом  етиловим,  коньячним  i  плодовим, алкогольними
напоями   та   тютюновими   виробами,   у   сферi  телекомунiкацiй
здiйснюється  згiдно  з  законами,  що  регулюють  вiдносини у цих
сферах.  (  Частина друга статтi 2 iз змiнами, внесеними згiдно iз
Законами  N  2209-III  (  2209-14  )  вiд  11.01.2001,  N 2664-III
( 2664-14 ) вiд 12.07.2001, N 2984-III ( 2984-14 ) вiд 17.01.2002,
N 1280-IV ( 1280-15 ) вiд 18.11.2003 )

     Види господарської дiяльностi,  крiм  випадкiв,  передбачених
частиною  другою  цiєї  статтi,  якi не включенi до перелiку видiв
господарської дiяльностi, встановленого статтею 9 цього Закону, не
пiдлягають лiцензуванню.

     Стаття 3. Основнi принципи державної
               полiтики у сферi лiцензування

     Основними принципами державної полiтики у сферi  лiцензування
є:

     забезпечення рiвностi прав, законних iнтересiв усiх суб'єктiв
господарювання;

     захист прав,  законних iнтересiв, життя та здоров'я громадян,
захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки
держави;

     встановлення єдиного порядку лiцензування видiв господарської
дiяльностi на територiї України;

     встановлення єдиного перелiку видiв господарської дiяльностi,
що пiдлягають лiцензуванню.

     Лiцензування не   може   використовуватися   для    обмеження
конкуренцiї у провадженнi господарської дiяльностi.

     Лiцензiя є єдиним документом дозвiльного характеру,  який дає
право  на  зайняття  певним  видом  господарської  дiяльностi,  що
вiдповiдно до законодавства пiдлягає обмеженню.

     Стаття 4. Повноваження органiв державної
               влади у сферi лiцензування

     Верховна Рада  України  визначає  основнi  напрями  державної
полiтики у сферi лiцензування, законодавчi основи її реалiзацiї.

     Реалiзацiю державної  полiтики  у сферi лiцензування здiйснює
Кабiнет Мiнiстрiв України, спецiально уповноважений орган з питань
лiцензування, а також органи виконавчої влади, визначенi Кабiнетом
Мiнiстрiв України,  спецiально уповноваженi виконавчi органи  рад,
уповноваженi  провадити  лiцензування  певних  видiв господарської
дiяльностi.

     Стаття 5. Спецiально уповноважений орган
               з питань лiцензування

     Спецiально уповноважений орган з питань лiцензування:

     розробляє основнi напрями розвитку лiцензування;

     розробляє проекти    нормативно-правових   актiв   з   питань
лiцензування;

     погоджує проекти   нормативно-правових   актiв    з    питань
лiцензування,  що розробляються та приймаються органами виконавчої
влади;

     узагальнює практику застосування нормативно-правових актiв  з
питань лiцензування;

     здiйснює нагляд   за  додержанням  органами  лiцензування  та
лiцензiатами законодавства у сферi лiцензування та дає роз'яснення
щодо його застосування;

     здiйснює методичне   керiвництво,  iнформацiйне  забезпечення
дiяльностi органiв лiцензування;

     визначає форми документiв у сферi лiцензування та правила  їх
оформлення;

     затверджує спiльно  з  органами лiцензування лiцензiйнi умови
провадження  певного  виду  господарської  дiяльностi  та  порядок
контролю  за  їх  додержанням,  крiм  випадкiв,  передбачених  цим
Законом;  (  Абзац  дев'ятий  частини  першої статтi 5 iз змiнами,
внесеними згiдно iз Законом N 2340-IV ( 2340-15 ) вiд 13.01.2005 )

     формує експертно-апеляцiйну раду;

     органiзовує пiдготовку,    перепiдготовку    та    пiдвищення
квалiфiкацiї фахiвцiв з лiцензування;

     веде Єдиний лiцензiйний реєстр;

     органiзовує замовлення,   постачання,   облiк   i   звiтнiсть
витрачання бланкiв лiцензiй;

     видає розпорядження про усунення порушень лiцензiйних умов, а
також розпорядження про усунення порушень  законодавства  у  сферi
лiцензування;

     здiйснює  контроль  за  наявнiстю  лiцензiї.  ( Частину першу
статтi   5   доповнено   абзацом  згiдно  iз  Законом  N  2953-III
( 2953-14 ) вiд 17.01.2002 )

     Для забезпечення  пiдготовки,  перепiдготовки  та  пiдвищення
квалiфiкацiї  фахiвцiв  з  лiцензування  спецiально  уповноважений
орган   з  питань  лiцензування  здiйснює  розроблення  навчальних
програм, методичних рекомендацiй та посiбникiв, установлює порядок
пiдготовки та атестацiї фахiвцiв з лiцензування.

     Для здiйснення  своїх  повноважень  спецiально  уповноважений
орган з питань лiцензування має  свої  територiальнi  органи,  якi
дiють   на   пiдставi   положень,   що  затверджуються  спецiально
уповноваженим органом з питань лiцензування.

     Розпорядження спецiально  уповноваженого  органу   з   питань
лiцензування,  прийнятi у межах його компетенцiї,  є обов'язковими
до виконання  органами  виконавчої  влади  та  органами  мiсцевого
самоврядування,  юридичними  особами всiх форм власностi,  а також
фiзичними особами - суб'єктами пiдприємницької дiяльностi.

     Розпорядження спецiально  уповноваженого  органу   з   питань
лiцензування можуть бути оскарженi до суду.

     Стаття 6. Орган лiцензування

     Орган лiцензування:

     забезпечує виконання законодавства у сферi лiцензування;

     затверджує спiльно  iз  спецiально  уповноваженим  органом  з
питань лiцензування  лiцензiйнi  умови  провадження  певного  виду
господарської  дiяльностi  та  порядок контролю за їх додержанням,
крiм  випадкiв,  передбачених  цим Законом; ( Абзац третiй частини
першої  статтi 6 iз змiнами, внесеними згiдно iз Законом N 2340-IV
( 2340-15 ) вiд 13.01.2005 )

     видає та  переоформлює лiцензiї,  видає дублiкати лiцензiй на
певний вид господарської дiяльностi,  приймає рiшення про визнання
лiцензiй недiйсними;

     здiйснює у  межах  своєї  компетенцiї контроль за додержанням
лiцензiатами лiцензiйних умов;

     видає розпорядження про усунення порушень лiцензiйних умов;

     анулює лiцензiї на певний вид господарської дiяльностi;

     формує i веде лiцензiйний реєстр.

     Орган лiцензування,  яким  є  центральний  орган   виконавчої
влади,  що  здiйснює  передбаченi цiєю статтею повноваження,  може
делегувати їх своїм структурним територiальним пiдроздiлам.

     Повноваження органу лiцензування не  можуть  бути  делегованi
iншим особам, у тому числi створеним органом лiцензування.

     Орган лiцензування  не  може  доручати iншим особам визначати
спроможнiсть суб'єктiв господарювання виконувати лiцензiйнi  умови
згiдно з поданими документами.

     Фiнансування органу   лiцензування  здiйснюється  за  рахунок
коштiв Державного бюджету України або мiсцевого бюджету.

     Стаття 7. Експертно-апеляцiйна рада

     Експертно-апеляцiйна рада є колегiальним  органом,  створеним
при  спецiально  уповноваженому  органi  з питань лiцензування.  У
своїй дiяльностi експертно-апеляцiйна рада керується  Конституцiєю
України (   254к/96-ВР  ),  законами  України,  актами  Президента
України та Кабiнету Мiнiстрiв України.

     Рiшення експертно-апеляцiйної ради мають характер  експертних
висновкiв  i є обов'язковими для розгляду спецiально уповноваженим
органом з питань лiцензування.

     До компетенцiї експертно-апеляцiйної ради належать:

     експертиза проектiв   нормативно-правових    актiв    органiв
виконавчої влади з питань лiцензування;

     розроблення рекомендацiй   з   основних   проблем   державної
полiтики у сферi лiцензування;

     надання попереднiх   висновкiв   щодо   пропозицiй    органiв
виконавчої  влади  та органiв мiсцевого самоврядування,  об'єднань
громадян i пiдприємцiв щодо доцiльностi запровадження лiцензування
певних видiв господарської дiяльностi чи його скасування;

     розгляд заяв,  претензiй та скарг суб'єктiв господарювання на
рiшення  органiв  лiцензування  щодо   порушення   цими   органами
законодавства у сферi лiцензування;

     аналiз стану  та  розроблення рекомендацiй щодо вдосконалення
лiцензування.

     Склад експертно-апеляцiйної  ради  формується   з   державних
службовцiв, науковцiв, iнших фахiвцiв та представникiв громадських
органiзацiй. Положення про експертно-апеляцiйну раду та  її  склад
затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Експертно-апеляцiйну раду     очолює     голова    спецiально
уповноваженого органу з питань лiцензування.

     До складу експертно-апеляцiйної  ради  залучаються  незалежнi
експерти  та  представники  громадських органiзацiй у кiлькостi не
менше нiж двадцять вiдсоткiв загальної кiлькостi членiв цiєї ради.

     Органiзацiйне, iнформацiйне      та      матерiально-технiчне
забезпечення   дiяльностi   експертно-апеляцiйної   ради  здiйснює
спецiально уповноважений орган з питань лiцензування.

     Експертно-апеляцiйна рада має право залучати для консультацiй
та експертизи державних службовцiв, науковцiв та iнших фахiвцiв на
громадських засадах.

     Проекти нормативно-правових актiв,  пропозицiї  та  звернення
(апеляцiї)   розглядаються  експертно-апеляцiйною  радою  протягом
двадцяти  робочих  днiв  з  дня   їх   реєстрацiї   в   спецiально
уповноваженому органi з питань лiцензування.

     Рiшення експертно-апеляцiйної   ради   приймається  бiльшiстю
голосiв вiд загальної кiлькостi членiв експертно-апеляцiйної ради.

     За результатами розгляду поданих проектiв нормативно-правових
актiв,  пропозицiй  та  звернень  (апеляцiй)  приймається  рiшення
експертно-апеляцiйної  ради,  яке  оформляється   протоколом,   що
пiдписується головою та секретарем експертно-апеляцiйної ради.

     Рiшення експертно-апеляцiйної    ради   з   питань   звернень
(апеляцiй)  є  пiдставою  для  видання  спецiально   уповноваженим
органом  з питань лiцензування розпорядження про усунення порушень
законодавства   у   сферi    лiцензування,    допущених    органом
лiцензування.

     Стаття 8. Лiцензiйнi умови

     Лiцензiйнi умови є нормативно-правовим актом, положення якого
встановлюють квалiфiкацiйнi,  органiзацiйнi,  технологiчнi та iншi
вимоги для провадження певного виду господарської дiяльностi.

     Суб'єкт господарювання   зобов'язаний  провадити  певний  вид
господарської дiяльностi,  що пiдлягає лiцензуванню, вiдповiдно до
встановлених для цього виду дiяльностi лiцензiйних умов.

     У лiцензiйнi  умови щодо видiв господарської дiяльностi,  для
провадження  яких   необхiднi   спецiальнi   знання,   включаються
квалiфiкацiйнi  вимоги  до  працiвникiв суб'єктiв господарювання -
юридичних  осiб  та   (або)   до   фiзичних   осiб   -   суб'єктiв
пiдприємницької дiяльностi.

     У разi   якщо  для  провадження  певних  видiв  господарської
дiяльностi,  що пiдлягають лiцензуванню, необхiднi особливi вимоги
щодо  будiвель,  примiщень,  обладнання,  iнших технiчних засобiв,
такi вимоги включаються до лiцензiйних умов.

     Лiцензiйнi умови  та  порядок  контролю  за  їх   додержанням
затверджуються спiльним наказом спецiально уповноваженого органу з
питань лiцензування та органу лiцензування.

     Лiцензiйнi  умови провадження видiв господарської дiяльностi,
зазначених  у пунктi 72 статтi 9 цього Закону, та порядок контролю
за  їх  додержанням  затверджуються  Кабiнетом  Мiнiстрiв України.
(  Статтю  8  доповнено  частиною  згiдно  iз  Законом  N  2340-IV
( 2340-15 ) вiд 13.01.2005 )

     У разi   якщо   суб'єкт    господарювання    провадить    вид
господарської дiяльностi, зазначений в статтi 9 цього Закону, не в
повному обсязi,  а частково або з окремих робiт, операцiй, послуг,
лiцензiйнi умови поширюються на суб'єкта господарювання в частинi,
що встановлює  вимоги  до  провадження  господарської  дiяльностi,
зазначеної в лiцензiї.

     Лiцензiйнi умови  та  змiни  до  лiцензiйних  умов пiдлягають
оприлюдненню у порядку,  встановленому законодавством, i набирають
чинностi   через   десять   днiв   з   дати  державної  реєстрацiї
нормативно-правового акта,  якщо в ньому не передбачений  пiзнiший
строк набрання чинностi.

     Стаття 9. Види господарської дiяльностi,
               що пiдлягають лiцензуванню

     Вiдповiдно до цього Закону лiцензуванню пiдлягають такi  види
господарської дiяльностi:

     1) пошук (розвiдка) корисних копалин;

     2)  виробництво  та  ремонт  вогнепальної зброї невiйськового
призначення  i  боєприпасiв  до  неї, холодної зброї, пневматичної
зброї  калiбру  понад 4,5 мiлiметра i швидкiстю польоту кулi понад
100  метрiв на секунду, торгiвля вогнепальною зброєю невiйськового
призначення  та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною
зброєю  калiбру понад 4,5 мiлiметра i швидкiстю польоту кулi понад
100  метрiв  на  секунду;  (  Пункт  2  статтi 9 в редакцiї Закону
N 2340-IV ( 2340-15 ) вiд 13.01.2005 )

     3)  виробництво вибухових матерiалiв промислового призначення
(за   перелiком,   що   затверджується   спецiально  уповноваженим
центральним  органом виконавчої влади з питань нагляду за охороною
працi  та  державного  гiрничого  нагляду);  (  Пункт 3 статтi 9 в
редакцiї Закону N 2288-IV ( 2288-15 ) вiд 23.12.2004 )

     4) виробництво  особливо  небезпечних  хiмiчних  речовин  (за
перелiком, який визначається Кабiнетом Мiнiстрiв України);

     5) видобування уранових руд;

     6) видобуток дорогоцiнних металiв  i  дорогоцiнного  камiння,
дорогоцiнного камiння органогенного утворення,  напiвдорогоцiнного
камiння;

     7) виробництво дорогоцiнних металiв i дорогоцiнного  камiння,
дорогоцiнного камiння органогенного утворення,  напiвдорогоцiнного
камiння;

     8) виготовлення   виробiв   з    дорогоцiнних    металiв    i
дорогоцiнного   камiння,   дорогоцiнного   камiння   органогенного
утворення,  напiвдорогоцiнного  камiння,   торгiвля   виробами   з
дорогоцiнних   металiв   i  дорогоцiнного  камiння,  дорогоцiнного
камiння органогенного утворення, напiвдорогоцiнного камiння;

     9) виробництво лiкарських засобiв, оптова, роздрiбна торгiвля
лiкарськими засобами;

     10) виробництво   ветеринарних   медикаментiв  i  препаратiв,
оптова,   роздрiбна   торгiвля   ветеринарними   медикаментами   i
препаратами;

     11) виробництво    пестицидiв   та   агрохiмiкатiв,   оптова,
роздрiбна торгiвля пестицидами та агрохiмiкатами;

     12)  виробництво  спецiальних  засобiв, заряджених речовинами
сльозоточивої та дратiвної дiї,  iндивiдуального захисту, активної
оборони  та  їх  продаж;  (  Пункт  12  статтi 9 в редакцiї Закону
N 2247-IV ( 2247-15 ) вiд 16.12.2004 )

     13) розроблення,  виготовлення спецiальних технiчних  засобiв
для зняття iнформацiї з каналiв зв'язку,  iнших засобiв негласного
отримання iнформацiї,  торгiвля спецiальними  технiчними  засобами
для   зняття   iнформацiї   з  каналiв  зв'язку,  iншими  засобами
негласного отримання iнформацiї;

     14) розроблення,  виробництво,  використання,   експлуатацiя,
сертифiкацiйнi  випробування,  тематичнi дослiдження,  експертиза,
ввезення,  вивезення  криптосистем  i   засобiв   криптографiчного
захисту  iнформацiї,  надання  послуг  в  галузi  криптографiчного
захисту  iнформацiї  (крiм послуг електронного цифрового пiдпису),
торгiвля   криптосистемами  i  засобами  криптографiчного  захисту
iнформацiї;  ( Пункт  14  статтi 9 iз змiнами, внесеними згiдно iз
Законом N 852-IV ( 852-15 ) вiд 22.05.2003 )

     15) розроблення,  виробництво,  впровадження,  сертифiкацiйнi
випробування,   ввезення,   вивезення    голографiчних    захисних
елементiв;

     16) розроблення,  виробництво,  впровадження, обслуговування,
дослiдження  ефективностi  систем  i  засобiв  технiчного  захисту
iнформацiї, надання послуг в галузi технiчного захисту iнформацiї;

     17) виготовлення  бланкiв цiнних паперiв,  документiв суворої
звiтностi;

     18) транспортування   нафти,   нафтопродуктiв   магiстральним
трубопроводом,   транспортування   природного   i  нафтового  газу
трубопроводами та його розподiл;

     19) постачання   природного   газу   за   регульованим,    за
нерегульованим тарифом;

     20) зберiгання  природного  газу  в  обсягах,  що перевищують
рiвень, установлюваний лiцензiйними умовами;

     21) централiзоване водопостачання та водовiдведення;

     22) розроблення,  випробування,   виробництво,   експлуатацiя
ракет-носiїв,  космiчних апаратiв та їх складових частин, наземної
космiчної iнфраструктури та її складових  частин,  обладнання,  що
входить до складу космiчного сегмента супутникових систем;

     23) розроблення,   виробництво,   виготовлення,   зберiгання,
перевезення, придбання, пересилання, ввезення, вивезення, вiдпуск,
знищення наркотичних засобiв, психотропних речовин i прекурсорiв;

     24) культивування, використання рослин, що мiстять наркотичнi
засоби для промислових цiлей;

     25) проведення дезiнфекцiйних, дезiнсекцiйних, дератизацiйних
робiт;

     26) медична практика;

     27) переробка    донорської    кровi   та   її   компонентiв,
виготовлення з них препаратiв;

     28) ветеринарна практика;

     29)   органiзацiя   та   утримання   тоталiзаторiв,  гральних
закладiв,  випуск  та проведення лотерей, органiзацiя дiяльностi з
проведення  азартних  iгор;  (  Пункт  29  статтi  9  iз  змiнами,
внесеними   згiдно   iз  Законами  N  1969-III  (  1969-14  )  вiд
21.09.2000, N 2505-IV ( 2505-15 ) вiд 25.03.2005 )
(  Запроваджується  мораторiй  на  видачу  лiцензiй на провадження
господарської  дiяльностi  з  випуску  та  проведення  лотерей  до
прийняття  закону про державне регулювання дiяльностi з випуску та
проведення   лотерей  i  грошових  розiграшiв  згiдно  iз  Законом
N 2630-IV ( 2630-15 ) вiд 02.06.2005 )

     30)  будiвельна  дiяльнiсть  (вишукувальнi та проектнi роботи
для  будiвництва,  зведення  несучих  та огороджуючих конструкцiй,
будiвництво та монтаж iнженерних i транспортних мереж); ( Пункт 30
статтi 9 в редакцiї Закону N 2257-III ( 2257-14 ) вiд 08.02.2001 )

     31) надання  послуг   з   перевезення   пасажирiв,   вантажiв
повiтряним транспортом;

     32) надання   послуг   з  перевезення  пасажирiв  i  вантажiв
рiчковим, морським транспортом;

     33)   надання  послуг  з  перевезення  пасажирiв  i  вантажiв
автомобiльним  транспортом  загального  користування (крiм надання
послуг  з перевезення пасажирiв та їх багажу на таксi); ( Пункт 33
статтi  9  iз  змiнами,  внесеними  згiдно iз  Законом  N 2344-III
( 2344-14 ) вiд 05.04.2001 )

     34)  надання  послуг  з перевезення пасажирiв та їх багажу на
таксi; ( Статтю 9 доповнено пунктом згiдно iз  Законом  N 2344-III
( 2344-14 ) вiд 05.04.2001 )

     35) надання   послуг   з   перевезення   пасажирiв,  вантажiв
залiзничним транспортом;

     36) заготiвля, переробка, металургiйна переробка металобрухту
кольорових i чорних металiв;

     37) збирання, первинна обробка вiдходiв i брухту дорогоцiнних
металiв   та   дорогоцiнного   камiння,   дорогоцiнного    камiння
органогенного утворення, напiвдорогоцiнного камiння;

     38)  збирання,  заготiвля окремих видiв вiдходiв як вторинної
сировини  (за  перелiками,  якi  визначаються  Кабiнетом Мiнiстрiв
України);  (  Пункт  38  статтi  9 iз змiнами, внесеними згiдно iз
Законом N 3073-III ( 3073-14 ) вiд 07.03.2002 )

     39) операцiї у сферi поводження з небезпечними вiдходами;

     (  Пункт  40 статтi 9 виключено на пiдставi Закону N 2984-III
( 2984-14 ) вiд 17.01.2002 )

     41) проектування,  монтаж,  технiчне  обслуговування  засобiв
протипожежного  захисту та систем опалення,  оцiнка протипожежного
стану об'єктiв;

     42) проведення  випробувань  на  пожежну  небезпеку  речовин,
матерiалiв, будiвельних конструкцiй, виробiв i обладнання, а також
пожежної   технiки,   пожежно-технiчного   озброєння,    продукцiї
протипожежного призначення на вiдповiднiсть встановленим вимогам;

     43) надання послуг,  пов'язаних з охороною державної та iншої
власностi, надання послуг з охорони громадян;

     44) виконання топографо-геодезичних, картографiчних робiт;

     45) виконання авiацiйно-хiмiчних робiт;

     46)  пересилання  поштових переказiв, простих та реєстрованих
листiв,  поштових  карток,  бандеролей  та  посилок  масою  до  30
кiлограмiв;  (  Пункт  46  статтi  9  в редакцiї Закону N 2759-III
( 2759-14 ) вiд 04.10.2001 )

     (  Пункт  47  статтi 9 виключено на пiдставi Закону N 1280-IV
( 1280-15 ) вiд 18.11.2003 )

     (  Пункт  48  статтi 9 виключено на пiдставi Закону N 1280-IV
( 1280-15 ) вiд 18.11.2003 )

     (  Пункт  49  статтi 9 виключено на пiдставi Закону N 1280-IV
( 1280-15 ) вiд 18.11.2003 )

     50) туроператорська  та  турагентська  дiяльнiсть; ( Пункт 50
статтi 9 в редакцiї Закону N 1282-IV ( 1282-15 ) вiд 18.11.2003 )

     51) фiзкультурно-оздоровча та спортивна дiяльнiсть:

     - органiзацiя та проведення спортивних  занять  професiоналiв
та любителiв спорту;

     - дiяльнiсть  з  пiдготовки  спортсменiв  до змагань з рiзних
видiв спорту, визнаних в Українi;

     (  Пункт 52 статтi 9 виключено як пункт 51 на пiдставi Закону
N 2209-III ( 2209-14 ) вiд 11.01.2001 )

     (  Пункт 53 статтi 9 виключено як пункт 52 на пiдставi Закону
N 2209-III ( 2209-14 ) вiд 11.01.2001 )

     (  Пункт 54  статтi 9 виключено на пiдставi Закону N 2745-III
( 2745-14 ) вiд 04.10.2001 )

     55) дiяльнiсть  арбiтражних  керуючих  (розпорядникiв  майна,
керуючих санацiєю, лiквiдаторiв);

     56) посередництво у працевлаштуваннi на роботу за кордоном;

     57) професiйна дiяльнiсть на ринку цiнних паперiв;

     58)  проведення робiт iз землеустрою, землеоцiночних робiт та
земельних  торгiв; ( Пункт 58 статтi 9 в редакцiї Закону N 1377-IV
( 1377-15 ) вiд 11.12.2003 )

     59) проектування,  будiвництво нових i реконструкцiя iснуючих
мелiоративних    систем    та    окремих    об'єктiв    iнженерної
iнфраструктури;

     60) дiяльнiсть,  пов'язана  з  промисловим  виловом  риби  на
промислових  дiлянках  рибогосподарських  водойм,  крiм внутрiшнiх
водойм (ставкiв) господарств;

     61) посередницька  дiяльнiсть  митного  брокера  та   митного
перевiзника;

     62)   виробництво  дискiв  для  лазерних  систем  зчитування;
(  Статтю  9  доповнено  пунктом  62  згiдно iз Законом N 2953-III
(
2953-14 ) вiд 17.01.2002 )

     63)  експорт,  iмпорт  дискiв для лазерних систем зчитування,
матриць;  (  Статтю  9  доповнено  пунктом  63  згiдно  iз Законом
N 2953-III (
2953-14 ) вiд 17.01.2002; в редакцiї Закону N 2734-IV
(
2734-15 ) вiд 06.07.2005 )

     64)    виготовлення    парфумерно-косметичної   продукцiї   з
використанням  спирту  етилового;  ( Статтю 9 доповнено пунктом 64
згiдно iз Законом N 3077-III ( 3077-14 ) вiд 07.03.2002 )

     65) оптова торгiвля насiнням; ( Статтю 9 доповнено пунктом 65
згiдно iз Законом N 411-IV ( 411-15 ) вiд 26.12.2002 )

     66)    виробництво,   зберiгання   i   реалiзацiя   племiнних
(генетичних) ресурсiв, проведення генетичної експертизи походження
та  аномалiй  тварин;  (  Статтю  9 доповнено пунктом 66 згiдно iз
Законом N 546-IV ( 546-15 ) вiд 20.02.2003 )

     67)  проведення  знезараження  пiдкарантинних  матерiалiв  та
об'єктiв,  якi  перемiщуються  через  державний  кордон України та
карантиннi зони; ( Статтю 9 доповнено пунктом 67 згiдно iз Законом
N 1804-IV ( 1804-15 ) вiд 17.06.2004 )

     68) професiйна   дiяльнiсть  у   сферi   надання   соцiальних
послуг;  (  Статтю  9  доповнено  пунктом  68  згiдно  iз  Законом
N 1891-IV ( 1891-15 ) вiд 24.06.2004 )

     69)  розроблення  проектiв та проведення робiт з консервацiї,
реставрацiї,  реабiлiтацiї,  музеєфiкацiї,  ремонту, пристосування
пам'яток;  (  Статтю  9  доповнено  пунктом  69  згiдно iз Законом
N 2245-IV ( 2245-15 ) вiд 16.12.2004 )

     70)   дiяльнiсть,   пов'язана   з   виробництвом,   торгiвлею
пiротехнiчними засобами; ( Статтю 9 доповнено пунктом 70 згiдно iз
Законом N 2247-IV ( 2247-15 ) вiд 16.12.2004 )

     71) дiяльнiсть,  пов'язана з  вiдкриттям  та  функцiонуванням
стрiлецьких    тирiв,    стрiльбищ    невiйськового   призначення,
мисливських  стендiв;  (  Статтю  9 доповнено пунктом 71 згiдно iз
Законом N 2247-IV ( 2247-15 ) вiд 16.12.2004 )

     72)  дiяльнiсть,  пов'язана  з  виробництвом  автомобiлiв  та
автобусiв;  (  Статтю  9  доповнено  пунктом  72 згiдно iз Законом
N 2505-IV ( 2505-15 ) вiд 25.03.2005 )

     72)    розроблення,    виготовлення,    реалiзацiя,   ремонт,
модернiзацiя   та   утилiзацiя   озброєння,   вiйськової  технiки,
вiйськової  зброї  i  боєприпасiв  до  неї.  (  Статтю 9 доповнено
пунктом   72   згiдно  iз  Законом  N  2340-IV  (  2340-15  )  вiд
13.01.2005 )

     73)   виробництво   теплової   енергiї,   транспортування  її
магiстральними  та мiсцевими (розподiльчими) тепловими мережами та
постачання  теплової  енергiї.  (  Статтю  9  доповнено пунктом 73
згiдно iз Законом N 2633-IV ( 2633-15 ) вiд 02.06.2005 )

     Стаття 10. Документи, що подаються органу
                лiцензування для одержання лiцензiї

     Суб'єкт господарювання,  який має намiр провадити певний  вид
господарської  дiяльностi,  що  лiцензується,  особисто  або через
уповноважений ним  орган  чи  особу  звертається  до  вiдповiдного
органу  лiцензування  iз  заявою  встановленого  зразка про видачу
лiцензiї.

     У заявi про видачу лiцензiї повиннi мiститися такi данi:

     1) вiдомостi про суб'єкта господарювання - заявника:

     найменування, мiсцезнаходження,     банкiвськi     реквiзити,
iдентифiкацiйний код - для юридичної особи;

     прiзвище, iм'я,  по  батьковi,  паспортнi данi (серiя,  номер
паспорта,  ким i коли виданий, мiсце проживання), iдентифiкацiйний
номер  фiзичної  особи  -  платника податкiв та iнших обов'язкових
платежiв - для фiзичної особи;

     2)  вид господарської дiяльностi, вказаний згiдно з статтею 9
цього Закону (повнiстю або частково), на провадження якого заявник
має намiр одержати лiцензiю.

     У разi  наявностi  у  заявника  фiлiй,  iнших   вiдокремлених
пiдроздiлiв, якi провадитимуть господарську дiяльнiсть на пiдставi
отриманої лiцензiї, у заявi зазначається їх мiсцезнаходження.

     До заяви про видачу лiцензiї додається  копiя  свiдоцтва  про
державну  реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi або копiя
довiдки про внесення до Єдиного державного реєстру пiдприємств  та
органiзацiй  України,  засвiдчена  нотарiально  або органом,  який
видав оригiнал документа.

     Для окремих видiв  господарської  дiяльностi,  що  пiдлягають
лiцензуванню,   до  заяви  про  видачу  лiцензiї  також  додаються
документи,  вичерпний  перелiк   яких   встановлюється   Кабiнетом
Мiнiстрiв  України  за поданням спецiально уповноваженого органу з
питань лiцензування.

     Органу лiцензування  забороняється  вимагати  вiд   суб'єктiв
господарювання  iншi  документи,  не вказанi у цьому Законi,  крiм
документiв, передбачених частиною п'ятою цiєї статтi.

     Заява про видачу лiцензiї та документи,  що додаються до неї,
приймаються за описом,  копiя якого видається заявнику з вiдмiткою
про дату прийняття документiв  органом  лiцензування  та  пiдписом
вiдповiдальної особи.

     Заява про видачу лiцензiї залишається без розгляду, якщо:

     заява подана   (пiдписана)   особою,   яка   не   має  на  це
повноважень;

     документи оформленi з порушенням вимог цiєї статтi.

     Про залишення заяви про видачу лiцензiї без розгляду  заявник
повiдомляється  в письмовiй формi iз зазначенням пiдстав залишення
заяви про видачу лiцензiї без розгляду у строки,  передбаченi  для
видачi лiцензiї.

     Пiсля усунення   причин,  що  були  пiдставою  для  винесення
рiшення про залишення заяви  про  видачу  лiцензiї  без  розгляду,
заявник  може  повторно  подати  заяву  про  видачу лiцензiї,  яка
розглядається в порядку, встановленому цим Законом.

     Стаття 11. Рiшення про видачу або вiдмову
                у видачi лiцензiї

     Орган лiцензування приймає рiшення про  видачу  лiцензiї  або
про вiдмову у її видачi у строк не пiзнiше нiж десять робочих днiв
з дати надходження заяви про видачу  лiцензiї  та  документiв,  що
додаються до заяви, якщо спецiальним законом, що регулює вiдносини
у певних сферах господарської дiяльностi,  не  передбачений  iнший
строк видачi лiцензiї на окремi види дiяльностi.

     Повiдомлення про  прийняття  рiшення  про видачу лiцензiї або
про вiдмову у видачi лiцензiї надсилається (видається)  заявниковi
в  письмовiй  формi  протягом  трьох робочих днiв з дати прийняття
вiдповiдного рiшення.  У рiшеннi про  вiдмову  у  видачi  лiцензiї
зазначаються пiдстави такої вiдмови.

     Пiдставами для   прийняття   рiшення  про  вiдмову  у  видачi
лiцензiї є:

     недостовiрнiсть даних у документах,  поданих  заявником,  для
отримання лiцензiї;

     невiдповiднiсть заявника   згiдно   з   поданими  документами
лiцензiйним   умовам,   встановленим   для   виду    господарської
дiяльностi, зазначеного в заявi про видачу лiцензiї.

     У разi  вiдмови  у  видачi  лiцензiї  на  пiдставi  виявлення
недостовiрних даних у документах,  поданих  заявником  про  видачу
лiцензiї,   суб'єкт   господарювання   може   подати   до   органу
лiцензування нову заяву про видачу лiцензiї не  ранiше  нiж  через
три мiсяцi з дати прийняття рiшення про вiдмову у видачi лiцензiї.

     У разi  вiдмови у видачi лiцензiї на пiдставi невiдповiдностi
заявника лiцензiйним умовам,  встановленим для виду  господарської
дiяльностi,   вказаного  в  заявi  про  видачу  лiцензiї,  суб'єкт
господарювання може подати до органу лiцензування нову  заяву  про
видачу  лiцензiї  пiсля  усунення  причин,  що стали пiдставою для
вiдмови у видачi лiцензiї.

     Рiшення про вiдмову у видачi лiцензiї може бути  оскаржено  у
судовому порядку.

     Стаття 12. Особливостi проведення конкурсу на отримання
                лiцензiй для видiв господарської дiяльностi,
                провадження яких пов'язане з використанням
                обмежених ресурсiв

     З метою    забезпечення    ефективного    та    рацiонального
використання обмежених ресурсiв,  застосування новiтнiх технологiй
i  обладнання,  створення  вигiдних  для держави умов експлуатацiї
таких  ресурсiв,  лiцензування  видiв  господарської   дiяльностi,
провадження  яких пов'язане з використанням обмежених ресурсiв,  у
разi надходження кiлькох заяв про  видачу  лiцензiй,  здiйснюється
тiльки за результатами вiдкритих конкурсiв.

     Порядок проведення    конкурсiв    на    отримання   лiцензiй
встановлюється  Кабiнетом  Мiнiстрiв   України,   якщо   iнше   не
передбачене законами України.

     Оголошення про  проведення  конкурсiв  на  отримання лiцензiй
дається  органом  лiцензування  не  пiзнiше   нiж   за   шiстдесят
календарних  днiв до дня проведення конкурсу на отримання лiцензiї
i  пiдлягає  обов'язковiй  публiкацiї   в   офiцiйних   друкованих
виданнях.

     Для участi  у  конкурсi  на  отримання лiцензiї на конкурснiй
основi  суб'єкти  господарювання  не  пiзнiше  нiж   за   тридцять
календарних  днiв  до  дня  проведення  конкурсу подають до органу
лiцензування повiдомлення про намiр взяти  участь  у  конкурсi,  а
також iншi документи,  передбаченi порядком проведення конкурсу на
отримання лiцензiї для виду дiяльностi,  що пiдлягає  лiцензуванню
на конкурснiй основi.

     Рiшення про  результати  конкурсу  оформлюється  протоколом i
затверджується керiвником органу лiцензування у строк  не  пiзнiше
нiж п'ять робочих днiв з дати проведення конкурсу.

     Повiдомлення про  прийняття  рiшення  про  видачу лiцензiї за
результатами  конкурсу  або  про  вiдмову  у  видачi  лiцензiї  за
результатами   конкурсу   надсилається   (видається)   заявнику  в
письмовiй формi протягом трьох робочих днiв  з  дати  затвердження
рiшення про результати конкурсу.

     Рiшення про   результати   конкурсу  може  бути  оскаржено  у
судовому порядку.

     У разi анулювання лiцензiї, виданої за результатами конкурсу,
орган  лiцензування  у  строк не пiзнiше нiж десять робочих днiв з
дати прийняття рiшення про її  анулювання  зобов'язаний  оголосити
конкурс на отримання лiцензiї, яка була анульована.

     У разi,  коли  лiцензiат  протягом шести мiсяцiв не провадить
господарську  дiяльнiсть  згiдно  з  отриманою   за   результатами
конкурсу  лiцензiєю,  орган  лiцензування має право анулювати таку
лiцензiю.

     До видiв господарської дiяльностi, провадження яких пов'язане
з використанням обмежених ресурсiв, вiдносяться:

     видобування уранових руд;

     видобуток дорогоцiнних металiв i дорогоцiнного камiння;

     постачання природного газу за регульованим, за нерегульованим
тарифом;

     зберiгання природного газу в обсягах,  що перевищують рiвень,
встановлюваний лiцензiйними умовами;

     надання послуг радiозв'язку (з використанням радiочастот).

     Стаття 13. Вiдомостi, якi мiстить лiцензiя

     На територiї   України   органи&n sp; лiцензування  використовують
бланки лiцензiї єдиного  зразка.  Бланк  лiцензiї  єдиного  зразка
затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Бланки лiцензiй   є   документами  суворої  звiтностi,  мають
облiкову серiю i номер.

     У лiцензiї зазначаються:

     найменування органу лiцензування, що видав лiцензiю;

     вид господарської дiяльностi,  вказаний згiдно  з  статтею  9
цього Закону (в повному обсязi або частково), на право провадження
якого видається лiцензiя;

     найменування юридичної особи або прiзвище,  iм'я, по батьковi
фiзичної особи - суб'єкта пiдприємницької дiяльностi;

     iдентифiкацiйний код  юридичної  особи  або  iдентифiкацiйний
номер фiзичної особи - платника  податкiв  та  iнших  обов'язкових
платежiв;

     мiсцезнаходження юридичної   особи   або   мiсце   проживання
фiзичної особи - суб'єкта пiдприємницької дiяльностi;

     дата прийняття та номер рiшення про видачу лiцензiї;

     строк дiї лiцензiї;

     посада, прiзвище та iнiцiали особи, яка пiдписала лiцензiю;

     дата видачi лiцензiї;

     наявнiсть   додатку   (iз  зазначенням  кiлькостi  сторiнок).
(  Частину  третю  статтi  13  доповнено абзацом згiдно iз Законом
N 2953-III ( 2953-14 ) вiд 17.01.2002 )

     Лiцензiя пiдписується керiвником органу лiцензування або його
заступником та засвiдчується печаткою цього органу.

     Стаття 14. Видача лiцензiї

     Орган лiцензування  повинен  оформити лiцензiю не пiзнiше нiж
за три робочi днi з  дня  надходження  документа,  що  пiдтверджує
внесення плати за видачу лiцензiї.

     Орган лiцензування   робить   вiдмiтку   про  дату  прийняття
документiв,  що пiдтверджують внесення заявником плати  за  видачу
лiцензiї,  на  копiї  опису,  яку було видано заявнику при прийомi
заяви про видачу лiцензiї.

     Якщо заявник  протягом  тридцяти  календарних  днiв   з   дня
направлення  йому  повiдомлення  про  прийняття рiшення про видачу
лiцензiї не подав документа,  що  пiдтверджує  внесення  плати  за
видачу  лiцензiї,  або  не  звернувся  до  органу лiцензування для
отримання оформленої лiцензiї,  орган лiцензування,  який  оформив
лiцензiю,  має  право  скасувати  рiшення  про видачу лiцензiї або
прийняти рiшення про визнання такої лiцензiї недiйсною.

     Строк дiї лiцензiї на провадження певного виду  господарської
дiяльностi  встановлюється Кабiнетом Мiнiстрiв України за поданням
спецiально уповноваженого органу з  питань  лiцензування,  але  не
може бути меншим нiж три роки.

     Господарська дiяльнiсть на пiдставi лiцензiї, виданої органом
лiцензування,  яким  є   центральний   орган   виконавчої   влади,
здiйснюється на всiй територiї України.

     Господарська дiяльнiсть на пiдставi лiцензiї, виданої органом
лiцензування,  яким  є  мiсцевий  орган   виконавчої   влади   або
спецiально  уповноважений  виконавчий  орган рад,  здiйснюється на
територiї вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi.

     Для кожної   фiлiї,   кожного    вiдокремленого    пiдроздiлу
лiцензiата,  якi провадитимуть господарську дiяльнiсть на пiдставi
отриманої  ним  лiцензiї,  орган  лiцензування  видає   лiцензiату
засвiдченi  ним копiї лiцензiї,  якi реєструються в журналi облiку
заяв та виданих лiцензiй.  Засвiдчена органом  лiцензування  копiя
лiцензiї  є  документом,  що  пiдтверджує  право  фiлiї або iншого
структурного пiдроздiлу лiцензiата  на  провадження  певного  виду
господарської дiяльностi на пiдставi отриманої лiцензiї.

     За видачу  копiї лiцензiї справляється плата в розмiрi одного
неоподатковуваного мiнiмуму  доходiв  громадян.  Плата  за  видачу
копiї лiцензiї зараховується до Державного бюджету України.

     У разi  створення  у  лiцензiата  нової фiлiї,  iншого нового
вiдокремленого пiдроздiлу,  якi  провадитимуть  вид  господарської
дiяльностi, згiдно з отриманою лiцензiєю, лiцензiат повинен подати
до органу лiцензування заяву встановленого зразка про видачу копiї
лiцензiї, а також документи вiдповiдно до статтi 10 цього Закону.

     У разi  лiквiдацiї  фiлiї,  iншого  вiдокремленого пiдроздiлу
лiцензiата,  якi  провадили  господарську  дiяльнiсть   згiдно   з
отриманою  лiцензiєю,  або  у  разi припинення провадження фiлiєю,
iншим   вiдокремленим   пiдроздiлом    лiцензiата    господарської
дiяльностi  згiдно  з  отриманою  лiцензiєю лiцензiат зобов'язаний
протягом семи робочих днiв  з  дати  лiквiдацiї  такої  фiлiї  або
iншого  вiдокремленого пiдроздiлу або з дати припинення дiяльностi
такою фiлiєю або iншим вiдокремленим пiдроздiлом подати до  органу
лiцензування  вiдповiдне  повiдомлення  в  письмовiй формi.  Орган
лiцензування  повинен  внести  вiдповiднi  змiни  до  лiцензiйного
реєстру  не  пiзнiше  наступного  робочого  дня з дати надходження
такого повiдомлення.

     У разi,  коли лiцензiат  має  намiр  провадити  зазначений  в
лiцензiї  вид  господарської дiяльностi пiсля закiнчення строку її
дiї,  вiн повинен отримати нову лiцензiю в порядку,  встановленому
цим Законом.

     Нова лiцензiя  видається органом лiцензування не ранiше нiж в
останнiй робочий день дiї попередньо виданої лiцензiї.

     Лiцензiат не може передавати  лiцензiю  або  її  копiю  iншiй
юридичнiй   або   фiзичнiй  особi  для  провадження  господарської
дiяльностi.

     До  лiцензiй  на  надання  послуг  з  перевезення пасажирiв i
вантажiв  автомобiльним  транспортом  загального  користування i з
перевезення  пасажирiв  та їх багажу на таксi додаються лiцензiйнi
картки  на  кожен  автомобiльний  транспортний  засiб.  Лiцензiйна
картка   є   бланком   суворої   звiтностi,   до  якої  заносяться
реєстрацiйнi данi лiцензiї та автомобiльного транспортного засобу.
(  Статтю  14  доповнено  частиною  згiдно iз  Законом  N 2344-III
( 2344-14 ) вiд 05.04.2001 )


CD Copy > Про запись дисков DVD CD > Законы по тиражированию CD дисков › ЗУ 2704-15 стр. 1

СиДи Копи: Киев:
с 9:00 до 18:30
(044) 501-13-54
(044) 233-21-72
Днепропетровск:
с 9:00 до 18:00
(056) 767-13-11
Харьков:
(057) 761-05-62
Одесса:
(048) 735-15-72
Львов:
(032) 243-35-80
Донецк
Симферополь
мобильные:
(063) 761-05-62 life:)
(063) 797-23-72 life:)
(095) 431-43-98 МТС
(097) 441-88-10 Киевстар
(094) 843-35-80 Интертелеком
(094) 910-83-11 Интертелеком

требования к мастер-дискам
требования к макетам
Закачать макет
online калькулятор тиражей :: рассчитать тираж CD, DVD

CdCopy – крупная компания, уже не первый год занимающаяся тиражированием дисков, упаковками для дисков. Вы можете заказать тираж дисков CD и DVD в количестве от одной штуки. Производство дисков небольших тиражей происходит методом дубликации, более крупных – репликации . Представлен большой выбор стандартных упаковок (коробки для CD, коробки для DVD, коробки для mini CD ), а также диджипаков (диджипак CD, диджипак DVD), диджифайлов, картонных конвертов, нестандартной упаковки . Украсить
диджипаки можно разнообразными элементами дизайна. Вы можете скачать выкройки упаковок для дисков и сделать нужный макет.
Если Вы заказываете тиражирование дисков для продажи , то необходимо сделать заказ на контрольные марки. Хорошей гарантией сохранности информации является защита от копирования.
 
 
  Русский | Українська
Вернуться на главную
order@cdcopy.com.ua
skype_logo  My statuscdcopymto1
               My statuscdcopyoffice