| Про лiцензування певних видiв господарської дiяльностi.       ( Вiдомостi Верховної Ради (ВВР), 2000, N 36, ст.299 ) ( Iз змiнами, внесеними згiдно iз ЗаконамиN 1969-III ( 1969-14 ) вiд 21.09.2000, ВВР, 2000, N 45, ст.377
 N 2120-III ( 2120-14 ) вiд 07.12.2000, ВВР, 2001, N 2-3, ст.10
 N 2209-III ( 2209-14 ) вiд 11.01.2001, ВВР, 2001, N 11, ст.45
 N 2257-III ( 2257-14 ) вiд 08.02.2001, ВВР, 2001, N 16, ст.76
 N 2344-III ( 2344-14 ) вiд 05.04.2001, ВВР, 2001, N 22, ст.105
 N 2628-III ( 2628-14 ) вiд 11.07.2001, ВВР, 2001, N 49, ст.259
 N 2664-III ( 2664-14 ) вiд 12.07.2001, ВВР, 2002, N  1, ст.1
 N 2745-III ( 2745-14 ) вiд 04.10.2001, ВВР, 2002, N 7, ст.50
 N 2759-III ( 2759-14 ) вiд 04.10.2001, ВВР, 2002, N 6, ст.39
 N 2905-III ( 2905-14 ) вiд 20.12.2001, ВВР, 2002, N 12-13, ст.92
 N 2953-III ( 2953-14 ) вiд 17.01.2002, ВВР, 2002, N 17, ст.121
 N 2984-III ( 2984-14 ) вiд 17.01.2002, ВВР, 2002, N 20, ст.134
 N 3073-III ( 3073-14 ) вiд 07.03.2002, ВВР, 2002, N 31, ст.214
 N 3077-III ( 3077-14 ) вiд 07.03.2002, ВВР, 2002, N 30, ст.207
 N  380-IV  (  380-15 ) вiд 26.12.2002, ВВР, 2003, N 10-11, ст.86
 N  411-IV  (  411-15 ) вiд 26.12.2002, ВВР, 2003, N 13, ст.92
 Кодексом
 N  436-IV  (  436-15 ) вiд 16.01.2003, ВВР, 2003, N 18, N 19-20,
 N 21-22, ст.144
 Законами
 N  546-IV  (  546-15 ) вiд 20.02.2003, ВВР, 2003, N 23, ст.145
 N  852-IV  (  852-15 ) вiд 22.05.2003, ВВР, 2003, N 36, ст.276
 N 1280-IV  ( 1280-15 ) вiд 18.11.2003, ВВР, 2004, N 12, ст.155
 N 1282-IV  ( 1282-15 ) вiд 18.11.2003, ВВР, 2004, N 13, ст.180
 N 1344-IV  ( 1344-15 ) вiд 27.11.2003, ВВР, 2004, N 17-18, ст.250
 N 1377-IV  ( 1377-15 ) вiд 11.12.2003, ВВР, 2004, N 15, ст.228
 N 1804-IV  ( 1804-15 ) вiд 17.06.2004, ВВР, 2004, N 38, ст.468
 N 1891-IV  ( 1891-15 ) вiд 24.06.2004, ВВР, 2004, N 50, ст.537
 N 2245-IV  ( 2245-15 ) вiд 16.12.2004, ВВР, 2005, N  5, ст.114
 N 2247-IV  ( 2247-15 ) вiд 16.12.2004, ВВР, 2005, N  4, ст.106
 N 2285-IV  ( 2285-15 ) вiд 23.12.2004, ВВР, 2005, N 7-8, ст.162
 N 2288-IV  ( 2288-15 ) вiд 23.12.2004, ВВР, 2005, N  6, ст.138
 N 2340-IV  ( 2340-15 ) вiд 13.01.2005, ВВР, 2005, N  9, ст.183
 N 2505-IV  ( 2505-15 ) вiд 25.03.2005, ВВР, 2005, N 17, N 18-19,
 ст.267
 N 2633-IV  ( 2633-15 ) вiд 02.06.2005, ВВР, 2005, N 28, ст.373
 N 2734-IV  ( 2734-15 ) вiд 06.07.2005 )
        ( Щодо запровадження мораторiю  на видачу лiцензiй напровадження господарської  дiяльностi з випуску  та
 проведення лотерей  додатково див. Закон  N 2630-IV
 ( 2630-15 ) вiд 02.06.2005, ВВР, 2005, N 26, ст.357 )
        Цей Закон  визначає   види   господарської   дiяльностi,   щопiдлягають   лiцензуванню,  порядок  їх  лiцензування,  встановлює
 державний  контроль   у   сферi   лiцензування,   вiдповiдальнiсть
 суб'єктiв  господарювання  та  органiв  лiцензування  за порушення
 законодавства у сферi лiцензування.
      Стаття 1. Визначення термiнiв      У цьому Законi термiни вживаються у такому значеннi:      анулювання лiцензiї   -   позбавлення   лiцензiата    органомлiцензування  права  на  провадження  певного  виду  господарської
 дiяльностi;
      виробництво (виготовлення) - дiяльнiсть, пов'язана з випускомпродукцiї,  яка включає всi стадiї технологiчного процесу, а також
 реалiзацiю продукцiї власного виробництва;
      господарська дiяльнiсть - будь-яка дiяльнiсть,  у тому  числiпiдприємницька,  юридичних осiб, а також фiзичних осiб - суб'єктiв
 пiдприємницької    дiяльностi,    пов'язана     з     виробництвом
 (виготовленням) продукцiї,  торгiвлею, наданням послуг, виконанням
 робiт;
      лiцензiат - суб'єкт господарювання,  який одержав лiцензiю напровадження  певного  виду  господарської дiяльностi,  що пiдлягає
 лiцензуванню;
      лiцензiя - документ державного зразка,  який засвiдчує  праволiцензiата  на  провадження зазначеного в ньому виду господарської
 дiяльностi  протягом  визначеного  строку   за   умови   виконання
 лiцензiйних умов;
      лiцензiйнi умови  -  установлений з урахуванням вимог законiввичерпний  перелiк  органiзацiйних,   квалiфiкацiйних   та   iнших
 спецiальних  вимог,  обов'язкових  для  виконання  при провадженнi
 видiв господарської дiяльностi, що пiдлягають лiцензуванню;
      лiцензування - видача, переоформлення та анулювання лiцензiй,видача   дублiкатiв   лiцензiй,   ведення   лiцензiйних  справ  та
 лiцензiйних  реєстрiв,  контроль   за   додержанням   лiцензiатами
 лiцензiйних   умов,  видача  розпоряджень  про  усунення  порушень
 лiцензiйних умов,  а  також  розпоряджень  про  усунення  порушень
 законодавства у сферi лiцензування;
      орган лiцензування   -  орган  виконавчої  влади,  визначенийКабiнетом  Мiнiстрiв   України,   або   спецiально   уповноважений
 виконавчий  орган  рад для лiцензування певних видiв господарської
 дiяльностi;
      плата за лiцензiю - разовий платiж,  що  вноситься  суб'єктомгосподарювання за одержання лiцензiї;
      повторне порушення - вчинення лiцензiатом протягом строку дiїлiцензiї  повторного  порушення  певних  лiцензiйних  умов   пiсля
 застосування санкцiй за аналогiчне порушення;
      розпорядження про   усунення   порушень  лiцензiйних  умов  -рiшення органу лiцензування або спецiально уповноваженого органу з
 питань   лiцензування  про  необхiднiсть  усунення  лiцензiатом  у
 встановленi строки порушень лiцензiйних умов;
      розпорядження про усунення  порушень  законодавства  у  сферiлiцензування  -  рiшення спецiально уповноваженого органу з питань
 лiцензування про необхiднiсть  усунення  лiцензiатом  або  органом
 лiцензування  в  установленi строки порушень законодавства у сферi
 лiцензування;
      суб'єкт господарювання  -   зареєстрована   в   установленомузаконодавством   порядку   юридична   особа   незалежно   вiд   її
 органiзацiйно-правової форми та  форми  власностi,  яка  провадить
 господарську  дiяльнiсть,  крiм органiв державної влади та органiв
 мiсцевого  самоврядування,  а  також  фiзична  особа   -   суб'єкт
 пiдприємницької дiяльностi;
      торгiвля -  будь-якi операцiї,  що здiйснюються за договорамикупiвлi-продажу,  мiни,  поставки  та  iншими   цивiльно-правовими
 договорами, якi передбачають передачу прав власностi на товари.
      Стаття 2. Сфера дiї Закону      Дiя цього    Закону    поширюється    на    всiх    суб'єктiвгосподарювання.
      Лiцензування  банкiвської  дiяльностi,  дiяльностi  з наданняфiнансових  послуг,  зовнiшньоекономiчної дiяльностi, лiцензування
 каналiв   мовлення,  лiцензування  у  сферi  електроенергетики  та
 використання   ядерної   енергiї,  лiцензування  у  сферi  освiти,
 лiцензування  у  сферi  iнтелектуальної  власностi,  виробництва i
 торгiвлi  спиртом  етиловим,  коньячним  i  плодовим, алкогольними
 напоями   та   тютюновими   виробами,   у   сферi  телекомунiкацiй
 здiйснюється  згiдно  з  законами,  що  регулюють  вiдносини у цих
 сферах.  (  Частина друга статтi 2 iз змiнами, внесеними згiдно iз
 Законами  N  2209-III  (  2209-14  )  вiд  11.01.2001,  N 2664-III
 ( 2664-14 ) вiд 12.07.2001, N 2984-III ( 2984-14 ) вiд 17.01.2002,
 N 1280-IV ( 1280-15 ) вiд 18.11.2003 )
      Види господарської дiяльностi,  крiм  випадкiв,  передбаченихчастиною  другою  цiєї  статтi,  якi не включенi до перелiку видiв
 господарської дiяльностi, встановленого статтею 9 цього Закону, не
 пiдлягають лiцензуванню.
      Стаття 3. Основнi принципи державноїполiтики у сферi лiцензування
      Основними принципами державної полiтики у сферi  лiцензуванняє:
      забезпечення рiвностi прав, законних iнтересiв усiх суб'єктiвгосподарювання;
      захист прав,  законних iнтересiв, життя та здоров'я громадян,захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки
 держави;
      встановлення єдиного порядку лiцензування видiв господарськоїдiяльностi на територiї України;
      встановлення єдиного перелiку видiв господарської дiяльностi,що пiдлягають лiцензуванню.
      Лiцензування не   може   використовуватися   для    обмеженняконкуренцiї у провадженнi господарської дiяльностi.
      Лiцензiя є єдиним документом дозвiльного характеру,  який даєправо  на  зайняття  певним  видом  господарської  дiяльностi,  що
 вiдповiдно до законодавства пiдлягає обмеженню.
      Стаття 4. Повноваження органiв державноївлади у сферi лiцензування
      Верховна Рада  України  визначає  основнi  напрями  державноїполiтики у сферi лiцензування, законодавчi основи її реалiзацiї.
      Реалiзацiю державної  полiтики  у сферi лiцензування здiйснюєКабiнет Мiнiстрiв України, спецiально уповноважений орган з питань
 лiцензування, а також органи виконавчої влади, визначенi Кабiнетом
 Мiнiстрiв України,  спецiально уповноваженi виконавчi органи  рад,
 уповноваженi  провадити  лiцензування  певних  видiв господарської
 дiяльностi.
      Стаття 5. Спецiально уповноважений органз питань лiцензування
      Спецiально уповноважений орган з питань лiцензування:      розробляє основнi напрями розвитку лiцензування;      розробляє проекти    нормативно-правових   актiв   з   питаньлiцензування;
      погоджує проекти   нормативно-правових   актiв    з    питаньлiцензування,  що розробляються та приймаються органами виконавчої
 влади;
      узагальнює практику застосування нормативно-правових актiв  зпитань лiцензування;
      здiйснює нагляд   за  додержанням  органами  лiцензування  талiцензiатами законодавства у сферi лiцензування та дає роз'яснення
 щодо його застосування;
      здiйснює методичне   керiвництво,  iнформацiйне  забезпеченнядiяльностi органiв лiцензування;
      визначає форми документiв у сферi лiцензування та правила  їхоформлення;
      затверджує спiльно  з  органами лiцензування лiцензiйнi умовипровадження  певного  виду  господарської  дiяльностi  та  порядок
 контролю  за  їх  додержанням,  крiм  випадкiв,  передбачених  цим
 Законом;  (  Абзац  дев'ятий  частини  першої статтi 5 iз змiнами,
 внесеними згiдно iз Законом N 2340-IV ( 2340-15 ) вiд 13.01.2005 )
      формує експертно-апеляцiйну раду;      органiзовує пiдготовку,    перепiдготовку    та    пiдвищенняквалiфiкацiї фахiвцiв з лiцензування;
      веде Єдиний лiцензiйний реєстр;      органiзовує замовлення,   постачання,   облiк   i   звiтнiстьвитрачання бланкiв лiцензiй;
      видає розпорядження про усунення порушень лiцензiйних умов, атакож розпорядження про усунення порушень  законодавства  у  сферi
 лiцензування;
      здiйснює  контроль  за  наявнiстю  лiцензiї.  ( Частину першустаттi   5   доповнено   абзацом  згiдно  iз  Законом  N  2953-III
 ( 2953-14 ) вiд 17.01.2002 )
      Для забезпечення  пiдготовки,  перепiдготовки  та  пiдвищенняквалiфiкацiї  фахiвцiв  з  лiцензування  спецiально  уповноважений
 орган   з  питань  лiцензування  здiйснює  розроблення  навчальних
 програм, методичних рекомендацiй та посiбникiв, установлює порядок
 пiдготовки та атестацiї фахiвцiв з лiцензування.
      Для здiйснення  своїх  повноважень  спецiально  уповноваженийорган з питань лiцензування має  свої  територiальнi  органи,  якi
 дiють   на   пiдставi   положень,   що  затверджуються  спецiально
 уповноваженим органом з питань лiцензування.
      Розпорядження спецiально  уповноваженого  органу   з   питаньлiцензування,  прийнятi у межах його компетенцiї,  є обов'язковими
 до виконання  органами  виконавчої  влади  та  органами  мiсцевого
 самоврядування,  юридичними  особами всiх форм власностi,  а також
 фiзичними особами - суб'єктами пiдприємницької дiяльностi.
      Розпорядження спецiально  уповноваженого  органу   з   питаньлiцензування можуть бути оскарженi до суду.
      Стаття 6. Орган лiцензування      Орган лiцензування:      забезпечує виконання законодавства у сферi лiцензування;      затверджує спiльно  iз  спецiально  уповноваженим  органом  зпитань лiцензування  лiцензiйнi  умови  провадження  певного  виду
 господарської  дiяльностi  та  порядок контролю за їх додержанням,
 крiм  випадкiв,  передбачених  цим Законом; ( Абзац третiй частини
 першої  статтi 6 iз змiнами, внесеними згiдно iз Законом N 2340-IV
 ( 2340-15 ) вiд 13.01.2005 )
      видає та  переоформлює лiцензiї,  видає дублiкати лiцензiй напевний вид господарської дiяльностi,  приймає рiшення про визнання
 лiцензiй недiйсними;
      здiйснює у  межах  своєї  компетенцiї контроль за додержаннямлiцензiатами лiцензiйних умов;
      видає розпорядження про усунення порушень лiцензiйних умов;      анулює лiцензiї на певний вид господарської дiяльностi;      формує i веде лiцензiйний реєстр.      Орган лiцензування,  яким  є  центральний  орган   виконавчоївлади,  що  здiйснює  передбаченi цiєю статтею повноваження,  може
 делегувати їх своїм структурним територiальним пiдроздiлам.
      Повноваження органу лiцензування не  можуть  бути  делегованiiншим особам, у тому числi створеним органом лiцензування.
      Орган лiцензування  не  може  доручати iншим особам визначатиспроможнiсть суб'єктiв господарювання виконувати лiцензiйнi  умови
 згiдно з поданими документами.
      Фiнансування органу   лiцензування  здiйснюється  за  рахуноккоштiв Державного бюджету України або мiсцевого бюджету.
      Стаття 7. Експертно-апеляцiйна рада      Експертно-апеляцiйна рада є колегiальним  органом,  створенимпри  спецiально  уповноваженому  органi  з питань лiцензування.  У
 своїй дiяльностi експертно-апеляцiйна рада керується  Конституцiєю
 України (   254к/96-ВР  ),  законами  України,  актами  Президента
 України та Кабiнету Мiнiстрiв України.
      Рiшення експертно-апеляцiйної ради мають характер  експертнихвисновкiв  i є обов'язковими для розгляду спецiально уповноваженим
 органом з питань лiцензування.
      До компетенцiї експертно-апеляцiйної ради належать:      експертиза проектiв   нормативно-правових    актiв    органiввиконавчої влади з питань лiцензування;
      розроблення рекомендацiй   з   основних   проблем   державноїполiтики у сферi лiцензування;
      надання попереднiх   висновкiв   щодо   пропозицiй    органiввиконавчої  влади  та органiв мiсцевого самоврядування,  об'єднань
 громадян i пiдприємцiв щодо доцiльностi запровадження лiцензування
 певних видiв господарської дiяльностi чи його скасування;
      розгляд заяв,  претензiй та скарг суб'єктiв господарювання нарiшення  органiв  лiцензування  щодо   порушення   цими   органами
 законодавства у сферi лiцензування;
      аналiз стану  та  розроблення рекомендацiй щодо вдосконаленнялiцензування.
      Склад експертно-апеляцiйної  ради  формується   з   державнихслужбовцiв, науковцiв, iнших фахiвцiв та представникiв громадських
 органiзацiй. Положення про експертно-апеляцiйну раду та  її  склад
 затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
      Експертно-апеляцiйну раду     очолює     голова    спецiальноуповноваженого органу з питань лiцензування.
      До складу експертно-апеляцiйної  ради  залучаються  незалежнiексперти  та  представники  громадських органiзацiй у кiлькостi не
 менше нiж двадцять вiдсоткiв загальної кiлькостi членiв цiєї ради.
      Органiзацiйне, iнформацiйне      та      матерiально-технiчнезабезпечення   дiяльностi   експертно-апеляцiйної   ради  здiйснює
 спецiально уповноважений орган з питань лiцензування.
      Експертно-апеляцiйна рада має право залучати для консультацiйта експертизи державних службовцiв, науковцiв та iнших фахiвцiв на
 громадських засадах.
      Проекти нормативно-правових актiв,  пропозицiї  та  звернення(апеляцiї)   розглядаються  експертно-апеляцiйною  радою  протягом
 двадцяти  робочих  днiв  з  дня   їх   реєстрацiї   в   спецiально
 уповноваженому органi з питань лiцензування.
      Рiшення експертно-апеляцiйної   ради   приймається  бiльшiстюголосiв вiд загальної кiлькостi членiв експертно-апеляцiйної ради.
      За результатами розгляду поданих проектiв нормативно-правовихактiв,  пропозицiй  та  звернень  (апеляцiй)  приймається  рiшення
 експертно-апеляцiйної  ради,  яке  оформляється   протоколом,   що
 пiдписується головою та секретарем експертно-апеляцiйної ради.
      Рiшення експертно-апеляцiйної    ради   з   питань   звернень(апеляцiй)  є  пiдставою  для  видання  спецiально   уповноваженим
 органом  з питань лiцензування розпорядження про усунення порушень
 законодавства   у   сферi    лiцензування,    допущених    органом
 лiцензування.
      Стаття 8. Лiцензiйнi умови      Лiцензiйнi умови є нормативно-правовим актом, положення якоговстановлюють квалiфiкацiйнi,  органiзацiйнi,  технологiчнi та iншi
 вимоги для провадження певного виду господарської дiяльностi.
      Суб'єкт господарювання   зобов'язаний  провадити  певний  видгосподарської дiяльностi,  що пiдлягає лiцензуванню, вiдповiдно до
 встановлених для цього виду дiяльностi лiцензiйних умов.
      У лiцензiйнi  умови щодо видiв господарської дiяльностi,  дляпровадження  яких   необхiднi   спецiальнi   знання,   включаються
 квалiфiкацiйнi  вимоги  до  працiвникiв суб'єктiв господарювання -
 юридичних  осiб  та   (або)   до   фiзичних   осiб   -   суб'єктiв
 пiдприємницької дiяльностi.
      У разi   якщо  для  провадження  певних  видiв  господарськоїдiяльностi,  що пiдлягають лiцензуванню, необхiднi особливi вимоги
 щодо  будiвель,  примiщень,  обладнання,  iнших технiчних засобiв,
 такi вимоги включаються до лiцензiйних умов.
      Лiцензiйнi умови  та  порядок  контролю  за  їх   додержаннямзатверджуються спiльним наказом спецiально уповноваженого органу з
 питань лiцензування та органу лiцензування.
      Лiцензiйнi  умови провадження видiв господарської дiяльностi,зазначених  у пунктi 72 статтi 9 цього Закону, та порядок контролю
 за  їх  додержанням  затверджуються  Кабiнетом  Мiнiстрiв України.
 (  Статтю  8  доповнено  частиною  згiдно  iз  Законом  N  2340-IV
 ( 2340-15 ) вiд 13.01.2005 )
      У разi   якщо   суб'єкт    господарювання    провадить    видгосподарської дiяльностi, зазначений в статтi 9 цього Закону, не в
 повному обсязi,  а частково або з окремих робiт, операцiй, послуг,
 лiцензiйнi умови поширюються на суб'єкта господарювання в частинi,
 що встановлює  вимоги  до  провадження  господарської  дiяльностi,
 зазначеної в лiцензiї.
      Лiцензiйнi умови  та  змiни  до  лiцензiйних  умов пiдлягаютьоприлюдненню у порядку,  встановленому законодавством, i набирають
 чинностi   через   десять   днiв   з   дати  державної  реєстрацiї
 нормативно-правового акта,  якщо в ньому не передбачений  пiзнiший
 строк набрання чинностi.
      Стаття 9. Види господарської дiяльностi,що пiдлягають лiцензуванню
      Вiдповiдно до цього Закону лiцензуванню пiдлягають такi  видигосподарської дiяльностi:
      1) пошук (розвiдка) корисних копалин;      2)  виробництво  та  ремонт  вогнепальної зброї невiйськовогопризначення  i  боєприпасiв  до  неї, холодної зброї, пневматичної
 зброї  калiбру  понад 4,5 мiлiметра i швидкiстю польоту кулi понад
 100  метрiв на секунду, торгiвля вогнепальною зброєю невiйськового
 призначення  та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною
 зброєю  калiбру понад 4,5 мiлiметра i швидкiстю польоту кулi понад
 100  метрiв  на  секунду;  (  Пункт  2  статтi 9 в редакцiї Закону
 N 2340-IV ( 2340-15 ) вiд 13.01.2005 )
      3)  виробництво вибухових матерiалiв промислового призначення(за   перелiком,   що   затверджується   спецiально  уповноваженим
 центральним  органом виконавчої влади з питань нагляду за охороною
 працi  та  державного  гiрничого  нагляду);  (  Пункт 3 статтi 9 в
 редакцiї Закону N 2288-IV ( 2288-15 ) вiд 23.12.2004 )
      4) виробництво  особливо  небезпечних  хiмiчних  речовин  (заперелiком, який визначається Кабiнетом Мiнiстрiв України);
      5) видобування уранових руд;      6) видобуток дорогоцiнних металiв  i  дорогоцiнного  камiння,дорогоцiнного камiння органогенного утворення,  напiвдорогоцiнного
 камiння;
      7) виробництво дорогоцiнних металiв i дорогоцiнного  камiння,дорогоцiнного камiння органогенного утворення,  напiвдорогоцiнного
 камiння;
      8) виготовлення   виробiв   з    дорогоцiнних    металiв    iдорогоцiнного   камiння,   дорогоцiнного   камiння   органогенного
 утворення,  напiвдорогоцiнного  камiння,   торгiвля   виробами   з
 дорогоцiнних   металiв   i  дорогоцiнного  камiння,  дорогоцiнного
 камiння органогенного утворення, напiвдорогоцiнного камiння;
      9) виробництво лiкарських засобiв, оптова, роздрiбна торгiвлялiкарськими засобами;
      10) виробництво   ветеринарних   медикаментiв  i  препаратiв,оптова,   роздрiбна   торгiвля   ветеринарними   медикаментами   i
 препаратами;
      11) виробництво    пестицидiв   та   агрохiмiкатiв,   оптова,роздрiбна торгiвля пестицидами та агрохiмiкатами;
      12)  виробництво  спецiальних  засобiв, заряджених речовинамисльозоточивої та дратiвної дiї,  iндивiдуального захисту, активної
 оборони  та  їх  продаж;  (  Пункт  12  статтi 9 в редакцiї Закону
 N 2247-IV ( 2247-15 ) вiд 16.12.2004 )
      13) розроблення,  виготовлення спецiальних технiчних  засобiвдля зняття iнформацiї з каналiв зв'язку,  iнших засобiв негласного
 отримання iнформацiї,  торгiвля спецiальними  технiчними  засобами
 для   зняття   iнформацiї   з  каналiв  зв'язку,  iншими  засобами
 негласного отримання iнформацiї;
      14) розроблення,  виробництво,  використання,   експлуатацiя,сертифiкацiйнi  випробування,  тематичнi дослiдження,  експертиза,
 ввезення,  вивезення  криптосистем  i   засобiв   криптографiчного
 захисту  iнформацiї,  надання  послуг  в  галузi  криптографiчного
 захисту  iнформацiї  (крiм послуг електронного цифрового пiдпису),
 торгiвля   криптосистемами  i  засобами  криптографiчного  захисту
 iнформацiї;  ( Пункт  14  статтi 9 iз змiнами, внесеними згiдно iз
 Законом N 852-IV ( 852-15 ) вiд 22.05.2003 )
      15) розроблення,  виробництво,  впровадження,  сертифiкацiйнiвипробування,   ввезення,   вивезення    голографiчних    захисних
 елементiв;
      16) розроблення,  виробництво,  впровадження, обслуговування,дослiдження  ефективностi  систем  i  засобiв  технiчного  захисту
 iнформацiї, надання послуг в галузi технiчного захисту iнформацiї;
      17) виготовлення  бланкiв цiнних паперiв,  документiв сувороїзвiтностi;
      18) транспортування   нафти,   нафтопродуктiв   магiстральнимтрубопроводом,   транспортування   природного   i  нафтового  газу
 трубопроводами та його розподiл;
      19) постачання   природного   газу   за   регульованим,    занерегульованим тарифом;
      20) зберiгання  природного  газу  в  обсягах,  що перевищуютьрiвень, установлюваний лiцензiйними умовами;
      21) централiзоване водопостачання та водовiдведення;      22) розроблення,  випробування,   виробництво,   експлуатацiяракет-носiїв,  космiчних апаратiв та їх складових частин, наземної
 космiчної iнфраструктури та її складових  частин,  обладнання,  що
 входить до складу космiчного сегмента супутникових систем;
      23) розроблення,   виробництво,   виготовлення,   зберiгання,перевезення, придбання, пересилання, ввезення, вивезення, вiдпуск,
 знищення наркотичних засобiв, психотропних речовин i прекурсорiв;
      24) культивування, використання рослин, що мiстять наркотичнiзасоби для промислових цiлей;
      25) проведення дезiнфекцiйних, дезiнсекцiйних, дератизацiйнихробiт;
      26) медична практика;      27) переробка    донорської    кровi   та   її   компонентiв,виготовлення з них препаратiв;
      28) ветеринарна практика;      29)   органiзацiя   та   утримання   тоталiзаторiв,  гральнихзакладiв,  випуск  та проведення лотерей, органiзацiя дiяльностi з
 проведення  азартних  iгор;  (  Пункт  29  статтi  9  iз  змiнами,
 внесеними   згiдно   iз  Законами  N  1969-III  (  1969-14  )  вiд
 21.09.2000, N 2505-IV ( 2505-15 ) вiд 25.03.2005 )
 (  Запроваджується  мораторiй  на  видачу  лiцензiй на провадження
 господарської  дiяльностi  з  випуску  та  проведення  лотерей  до
 прийняття  закону про державне регулювання дiяльностi з випуску та
 проведення   лотерей  i  грошових  розiграшiв  згiдно  iз  Законом
 N 2630-IV ( 2630-15 ) вiд 02.06.2005 )
      30)  будiвельна  дiяльнiсть  (вишукувальнi та проектнi роботидля  будiвництва,  зведення  несучих  та огороджуючих конструкцiй,
 будiвництво та монтаж iнженерних i транспортних мереж); ( Пункт 30
 статтi 9 в редакцiї Закону N 2257-III ( 2257-14 ) вiд 08.02.2001 )
      31) надання  послуг   з   перевезення   пасажирiв,   вантажiвповiтряним транспортом;
      32) надання   послуг   з  перевезення  пасажирiв  i  вантажiврiчковим, морським транспортом;
      33)   надання  послуг  з  перевезення  пасажирiв  i  вантажiвавтомобiльним  транспортом  загального  користування (крiм надання
 послуг  з перевезення пасажирiв та їх багажу на таксi); ( Пункт 33
 статтi  9  iз  змiнами,  внесеними  згiдно iз  Законом  N 2344-III
 ( 2344-14 ) вiд 05.04.2001 )
      34)  надання  послуг  з перевезення пасажирiв та їх багажу натаксi; ( Статтю 9 доповнено пунктом згiдно iз  Законом  N 2344-III
 ( 2344-14 ) вiд 05.04.2001 )
      35) надання   послуг   з   перевезення   пасажирiв,  вантажiвзалiзничним транспортом;
      36) заготiвля, переробка, металургiйна переробка металобрухтукольорових i чорних металiв;
      37) збирання, первинна обробка вiдходiв i брухту дорогоцiннихметалiв   та   дорогоцiнного   камiння,   дорогоцiнного    камiння
 органогенного утворення, напiвдорогоцiнного камiння;
      38)  збирання,  заготiвля окремих видiв вiдходiв як вторинноїсировини  (за  перелiками,  якi  визначаються  Кабiнетом Мiнiстрiв
 України);  (  Пункт  38  статтi  9 iз змiнами, внесеними згiдно iз
 Законом N 3073-III ( 3073-14 ) вiд 07.03.2002 )
      39) операцiї у сферi поводження з небезпечними вiдходами;      (  Пункт  40 статтi 9 виключено на пiдставi Закону N 2984-III( 2984-14 ) вiд 17.01.2002 )
      41) проектування,  монтаж,  технiчне  обслуговування  засобiвпротипожежного  захисту та систем опалення,  оцiнка протипожежного
 стану об'єктiв;
      42) проведення  випробувань  на  пожежну  небезпеку  речовин,матерiалiв, будiвельних конструкцiй, виробiв i обладнання, а також
 пожежної   технiки,   пожежно-технiчного   озброєння,    продукцiї
 протипожежного призначення на вiдповiднiсть встановленим вимогам;
      43) надання послуг,  пов'язаних з охороною державної та iншоївласностi, надання послуг з охорони громадян;
      44) виконання топографо-геодезичних, картографiчних робiт;      45) виконання авiацiйно-хiмiчних робiт;      46)  пересилання  поштових переказiв, простих та реєстрованихлистiв,  поштових  карток,  бандеролей  та  посилок  масою  до  30
 кiлограмiв;  (  Пункт  46  статтi  9  в редакцiї Закону N 2759-III
 ( 2759-14 ) вiд 04.10.2001 )
      (  Пункт  47  статтi 9 виключено на пiдставi Закону N 1280-IV( 1280-15 ) вiд 18.11.2003 )
      (  Пункт  48  статтi 9 виключено на пiдставi Закону N 1280-IV( 1280-15 ) вiд 18.11.2003 )
      (  Пункт  49  статтi 9 виключено на пiдставi Закону N 1280-IV( 1280-15 ) вiд 18.11.2003 )
      50) туроператорська  та  турагентська  дiяльнiсть; ( Пункт 50статтi 9 в редакцiї Закону N 1282-IV ( 1282-15 ) вiд 18.11.2003 )
      51) фiзкультурно-оздоровча та спортивна дiяльнiсть:      - органiзацiя та проведення спортивних  занять  професiоналiвта любителiв спорту;
      - дiяльнiсть  з  пiдготовки  спортсменiв  до змагань з рiзнихвидiв спорту, визнаних в Українi;
      (  Пункт 52 статтi 9 виключено як пункт 51 на пiдставi ЗаконуN 2209-III ( 2209-14 ) вiд 11.01.2001 )
      (  Пункт 53 статтi 9 виключено як пункт 52 на пiдставi ЗаконуN 2209-III ( 2209-14 ) вiд 11.01.2001 )
      (  Пункт 54  статтi 9 виключено на пiдставi Закону N 2745-III( 2745-14 ) вiд 04.10.2001 )
      55) дiяльнiсть  арбiтражних  керуючих  (розпорядникiв  майна,керуючих санацiєю, лiквiдаторiв);
      56) посередництво у працевлаштуваннi на роботу за кордоном;      57) професiйна дiяльнiсть на ринку цiнних паперiв;      58)  проведення робiт iз землеустрою, землеоцiночних робiт таземельних  торгiв; ( Пункт 58 статтi 9 в редакцiї Закону N 1377-IV
 ( 1377-15 ) вiд 11.12.2003 )
      59) проектування,  будiвництво нових i реконструкцiя iснуючихмелiоративних    систем    та    окремих    об'єктiв    iнженерної
 iнфраструктури;
      60) дiяльнiсть,  пов'язана  з  промисловим  виловом  риби  напромислових  дiлянках  рибогосподарських  водойм,  крiм внутрiшнiх
 водойм (ставкiв) господарств;
      61) посередницька  дiяльнiсть  митного  брокера  та   митногоперевiзника;
      62)   виробництво  дискiв  для  лазерних  систем  зчитування;(  Статтю  9  доповнено  пунктом  62  згiдно iз Законом N 2953-III
 ( 2953-14 ) вiд 17.01.2002 )
      63)  експорт,  iмпорт  дискiв для лазерних систем зчитування,матриць;  (  Статтю  9  доповнено  пунктом  63  згiдно  iз Законом
 N 2953-III ( 2953-14 ) вiд 17.01.2002; в редакцiї Закону N 2734-IV
 ( 2734-15 ) вiд 06.07.2005 )
 
 64)    виготовлення    парфумерно-косметичної   продукцiї   з
 використанням  спирту  етилового;  ( Статтю 9 доповнено пунктом 64
 згiдно iз Законом N 3077-III ( 3077-14 ) вiд 07.03.2002 )
      65) оптова торгiвля насiнням; ( Статтю 9 доповнено пунктом 65згiдно iз Законом N 411-IV ( 411-15 ) вiд 26.12.2002 )
      66)    виробництво,   зберiгання   i   реалiзацiя   племiнних(генетичних) ресурсiв, проведення генетичної експертизи походження
 та  аномалiй  тварин;  (  Статтю  9 доповнено пунктом 66 згiдно iз
 Законом N 546-IV ( 546-15 ) вiд 20.02.2003 )
      67)  проведення  знезараження  пiдкарантинних  матерiалiв  таоб'єктiв,  якi  перемiщуються  через  державний  кордон України та
 карантиннi зони; ( Статтю 9 доповнено пунктом 67 згiдно iз Законом
 N 1804-IV ( 1804-15 ) вiд 17.06.2004 )
      68) професiйна   дiяльнiсть  у   сферi   надання   соцiальнихпослуг;  (  Статтю  9  доповнено  пунктом  68  згiдно  iз  Законом
 N 1891-IV ( 1891-15 ) вiд 24.06.2004 )
      69)  розроблення  проектiв та проведення робiт з консервацiї,реставрацiї,  реабiлiтацiї,  музеєфiкацiї,  ремонту, пристосування
 пам'яток;  (  Статтю  9  доповнено  пунктом  69  згiдно iз Законом
 N 2245-IV ( 2245-15 ) вiд 16.12.2004 )
      70)   дiяльнiсть,   пов'язана   з   виробництвом,   торгiвлеюпiротехнiчними засобами; ( Статтю 9 доповнено пунктом 70 згiдно iз
 Законом N 2247-IV ( 2247-15 ) вiд 16.12.2004 )
      71) дiяльнiсть,  пов'язана з  вiдкриттям  та  функцiонуваннямстрiлецьких    тирiв,    стрiльбищ    невiйськового   призначення,
 мисливських  стендiв;  (  Статтю  9 доповнено пунктом 71 згiдно iз
 Законом N 2247-IV ( 2247-15 ) вiд 16.12.2004 )
      72)  дiяльнiсть,  пов'язана  з  виробництвом  автомобiлiв  таавтобусiв;  (  Статтю  9  доповнено  пунктом  72 згiдно iз Законом
 N 2505-IV ( 2505-15 ) вiд 25.03.2005 )
      72)    розроблення,    виготовлення,    реалiзацiя,   ремонт,модернiзацiя   та   утилiзацiя   озброєння,   вiйськової  технiки,
 вiйськової  зброї  i  боєприпасiв  до  неї.  (  Статтю 9 доповнено
 пунктом   72   згiдно  iз  Законом  N  2340-IV  (  2340-15  )  вiд
 13.01.2005 )
      73)   виробництво   теплової   енергiї,   транспортування  їїмагiстральними  та мiсцевими (розподiльчими) тепловими мережами та
 постачання  теплової  енергiї.  (  Статтю  9  доповнено пунктом 73
 згiдно iз Законом N 2633-IV ( 2633-15 ) вiд 02.06.2005 )
      Стаття 10. Документи, що подаються органулiцензування для одержання лiцензiї
      Суб'єкт господарювання,  який має намiр провадити певний  видгосподарської  дiяльностi,  що  лiцензується,  особисто  або через
 уповноважений ним  орган  чи  особу  звертається  до  вiдповiдного
 органу  лiцензування  iз  заявою  встановленого  зразка про видачу
 лiцензiї.
      У заявi про видачу лiцензiї повиннi мiститися такi данi:      1) вiдомостi про суб'єкта господарювання - заявника:      найменування, мiсцезнаходження,     банкiвськi     реквiзити,iдентифiкацiйний код - для юридичної особи;
      прiзвище, iм'я,  по  батьковi,  паспортнi данi (серiя,  номерпаспорта,  ким i коли виданий, мiсце проживання), iдентифiкацiйний
 номер  фiзичної  особи  -  платника податкiв та iнших обов'язкових
 платежiв - для фiзичної особи;
      2)  вид господарської дiяльностi, вказаний згiдно з статтею 9цього Закону (повнiстю або частково), на провадження якого заявник
 має намiр одержати лiцензiю.
      У разi  наявностi  у  заявника  фiлiй,  iнших   вiдокремленихпiдроздiлiв, якi провадитимуть господарську дiяльнiсть на пiдставi
 отриманої лiцензiї, у заявi зазначається їх мiсцезнаходження.
      До заяви про видачу лiцензiї додається  копiя  свiдоцтва  продержавну  реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi або копiя
 довiдки про внесення до Єдиного державного реєстру пiдприємств  та
 органiзацiй  України,  засвiдчена  нотарiально  або органом,  який
 видав оригiнал документа.
      Для окремих видiв  господарської  дiяльностi,  що  пiдлягаютьлiцензуванню,   до  заяви  про  видачу  лiцензiї  також  додаються
 документи,  вичерпний  перелiк   яких   встановлюється   Кабiнетом
 Мiнiстрiв  України  за поданням спецiально уповноваженого органу з
 питань лiцензування.
      Органу лiцензування  забороняється  вимагати  вiд   суб'єктiвгосподарювання  iншi  документи,  не вказанi у цьому Законi,  крiм
 документiв, передбачених частиною п'ятою цiєї статтi.
      Заява про видачу лiцензiї та документи,  що додаються до неї,приймаються за описом,  копiя якого видається заявнику з вiдмiткою
 про дату прийняття документiв  органом  лiцензування  та  пiдписом
 вiдповiдальної особи.
      Заява про видачу лiцензiї залишається без розгляду, якщо:      заява подана   (пiдписана)   особою,   яка   не   має  на  цеповноважень;
      документи оформленi з порушенням вимог цiєї статтi.      Про залишення заяви про видачу лiцензiї без розгляду  заявникповiдомляється  в письмовiй формi iз зазначенням пiдстав залишення
 заяви про видачу лiцензiї без розгляду у строки,  передбаченi  для
 видачi лiцензiї.
      Пiсля усунення   причин,  що  були  пiдставою  для  винесеннярiшення про залишення заяви  про  видачу  лiцензiї  без  розгляду,
 заявник  може  повторно  подати  заяву  про  видачу лiцензiї,  яка
 розглядається в порядку, встановленому цим Законом.
      Стаття 11. Рiшення про видачу або вiдмовуу видачi лiцензiї
      Орган лiцензування приймає рiшення про  видачу  лiцензiї  абопро вiдмову у її видачi у строк не пiзнiше нiж десять робочих днiв
 з дати надходження заяви про видачу  лiцензiї  та  документiв,  що
 додаються до заяви, якщо спецiальним законом, що регулює вiдносини
 у певних сферах господарської дiяльностi,  не  передбачений  iнший
 строк видачi лiцензiї на окремi види дiяльностi.
      Повiдомлення про  прийняття  рiшення  про видачу лiцензiї абопро вiдмову у видачi лiцензiї надсилається (видається)  заявниковi
 в  письмовiй  формi  протягом  трьох робочих днiв з дати прийняття
 вiдповiдного рiшення.  У рiшеннi про  вiдмову  у  видачi  лiцензiї
 зазначаються пiдстави такої вiдмови.
      Пiдставами для   прийняття   рiшення  про  вiдмову  у  видачiлiцензiї є:
      недостовiрнiсть даних у документах,  поданих  заявником,  дляотримання лiцензiї;
      невiдповiднiсть заявника   згiдно   з   поданими  документамилiцензiйним   умовам,   встановленим   для   виду    господарської
 дiяльностi, зазначеного в заявi про видачу лiцензiї.
      У разi  вiдмови  у  видачi  лiцензiї  на  пiдставi  виявленнянедостовiрних даних у документах,  поданих  заявником  про  видачу
 лiцензiї,   суб'єкт   господарювання   може   подати   до   органу
 лiцензування нову заяву про видачу лiцензiї не  ранiше  нiж  через
 три мiсяцi з дати прийняття рiшення про вiдмову у видачi лiцензiї.
      У разi  вiдмови у видачi лiцензiї на пiдставi невiдповiдностiзаявника лiцензiйним умовам,  встановленим для виду  господарської
 дiяльностi,   вказаного  в  заявi  про  видачу  лiцензiї,  суб'єкт
 господарювання може подати до органу лiцензування нову  заяву  про
 видачу  лiцензiї  пiсля  усунення  причин,  що стали пiдставою для
 вiдмови у видачi лiцензiї.
      Рiшення про вiдмову у видачi лiцензiї може бути  оскаржено  усудовому порядку.
      Стаття 12. Особливостi проведення конкурсу на отриманнялiцензiй для видiв господарської дiяльностi,
 провадження яких пов'язане з використанням
 обмежених ресурсiв
      З метою    забезпечення    ефективного    та    рацiональноговикористання обмежених ресурсiв,  застосування новiтнiх технологiй
 i  обладнання,  створення  вигiдних  для держави умов експлуатацiї
 таких  ресурсiв,  лiцензування  видiв  господарської   дiяльностi,
 провадження  яких пов'язане з використанням обмежених ресурсiв,  у
 разi надходження кiлькох заяв про  видачу  лiцензiй,  здiйснюється
 тiльки за результатами вiдкритих конкурсiв.
      Порядок проведення    конкурсiв    на    отримання   лiцензiйвстановлюється  Кабiнетом  Мiнiстрiв   України,   якщо   iнше   не
 передбачене законами України.
      Оголошення про  проведення  конкурсiв  на  отримання лiцензiйдається  органом  лiцензування  не  пiзнiше   нiж   за   шiстдесят
 календарних  днiв до дня проведення конкурсу на отримання лiцензiї
 i  пiдлягає  обов'язковiй  публiкацiї   в   офiцiйних   друкованих
 виданнях.
      Для участi  у  конкурсi  на  отримання лiцензiї на конкурснiйосновi  суб'єкти  господарювання  не  пiзнiше  нiж   за   тридцять
 календарних  днiв  до  дня  проведення  конкурсу подають до органу
 лiцензування повiдомлення про намiр взяти  участь  у  конкурсi,  а
 також iншi документи,  передбаченi порядком проведення конкурсу на
 отримання лiцензiї для виду дiяльностi,  що пiдлягає  лiцензуванню
 на конкурснiй основi.
      Рiшення про  результати  конкурсу  оформлюється  протоколом iзатверджується керiвником органу лiцензування у строк  не  пiзнiше
 нiж п'ять робочих днiв з дати проведення конкурсу.
      Повiдомлення про  прийняття  рiшення  про  видачу лiцензiї зарезультатами  конкурсу  або  про  вiдмову  у  видачi  лiцензiї  за
 результатами   конкурсу   надсилається   (видається)   заявнику  в
 письмовiй формi протягом трьох робочих днiв  з  дати  затвердження
 рiшення про результати конкурсу.
      Рiшення про   результати   конкурсу  може  бути  оскаржено  усудовому порядку.
      У разi анулювання лiцензiї, виданої за результатами конкурсу,орган  лiцензування  у  строк не пiзнiше нiж десять робочих днiв з
 дати прийняття рiшення про її  анулювання  зобов'язаний  оголосити
 конкурс на отримання лiцензiї, яка була анульована.
      У разi,  коли  лiцензiат  протягом шести мiсяцiв не провадитьгосподарську  дiяльнiсть  згiдно  з  отриманою   за   результатами
 конкурсу  лiцензiєю,  орган  лiцензування має право анулювати таку
 лiцензiю.
      До видiв господарської дiяльностi, провадження яких пов'язанез використанням обмежених ресурсiв, вiдносяться:
      видобування уранових руд;      видобуток дорогоцiнних металiв i дорогоцiнного камiння;      постачання природного газу за регульованим, за нерегульованимтарифом;
      зберiгання природного газу в обсягах,  що перевищують рiвень,встановлюваний лiцензiйними умовами;
      надання послуг радiозв'язку (з використанням радiочастот).      Стаття 13. Вiдомостi, якi мiстить лiцензiя      На територiї   України   органи  лiцензування  використовуютьбланки лiцензiї єдиного  зразка.  Бланк  лiцензiї  єдиного  зразка
 затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
      Бланки лiцензiй   є   документами  суворої  звiтностi,  маютьоблiкову серiю i номер.
      У лiцензiї зазначаються:      найменування органу лiцензування, що видав лiцензiю;      вид господарської дiяльностi,  вказаний згiдно  з  статтею  9цього Закону (в повному обсязi або частково), на право провадження
 якого видається лiцензiя;
      найменування юридичної особи або прiзвище,  iм'я, по батьковiфiзичної особи - суб'єкта пiдприємницької дiяльностi;
      iдентифiкацiйний код  юридичної  особи  або  iдентифiкацiйнийномер фiзичної особи - платника  податкiв  та  iнших  обов'язкових
 платежiв;
      мiсцезнаходження юридичної   особи   або   мiсце   проживанняфiзичної особи - суб'єкта пiдприємницької дiяльностi;
      дата прийняття та номер рiшення про видачу лiцензiї;      строк дiї лiцензiї;      посада, прiзвище та iнiцiали особи, яка пiдписала лiцензiю;      дата видачi лiцензiї;      наявнiсть   додатку   (iз  зазначенням  кiлькостi  сторiнок).(  Частину  третю  статтi  13  доповнено абзацом згiдно iз Законом
 N 2953-III ( 2953-14 ) вiд 17.01.2002 )
      Лiцензiя пiдписується керiвником органу лiцензування або йогозаступником та засвiдчується печаткою цього органу.
      Стаття 14. Видача лiцензiї      Орган лiцензування  повинен  оформити лiцензiю не пiзнiше нiжза три робочi днi з  дня  надходження  документа,  що  пiдтверджує
 внесення плати за видачу лiцензiї.
      Орган лiцензування   робить   вiдмiтку   про  дату  прийняттядокументiв,  що пiдтверджують внесення заявником плати  за  видачу
 лiцензiї,  на  копiї  опису,  яку було видано заявнику при прийомi
 заяви про видачу лiцензiї.
      Якщо заявник  протягом  тридцяти  календарних  днiв   з   днянаправлення  йому  повiдомлення  про  прийняття рiшення про видачу
 лiцензiї не подав документа,  що  пiдтверджує  внесення  плати  за
 видачу  лiцензiї,  або  не  звернувся  до  органу лiцензування для
 отримання оформленої лiцензiї,  орган лiцензування,  який  оформив
 лiцензiю,  має  право  скасувати  рiшення  про видачу лiцензiї або
 прийняти рiшення про визнання такої лiцензiї недiйсною.
      Строк дiї лiцензiї на провадження певного виду  господарськоїдiяльностi  встановлюється Кабiнетом Мiнiстрiв України за поданням
 спецiально уповноваженого органу з  питань  лiцензування,  але  не
 може бути меншим нiж три роки.
      Господарська дiяльнiсть на пiдставi лiцензiї, виданої органомлiцензування,  яким  є   центральний   орган   виконавчої   влади,
 здiйснюється на всiй територiї України.
      Господарська дiяльнiсть на пiдставi лiцензiї, виданої органомлiцензування,  яким  є  мiсцевий  орган   виконавчої   влади   або
 спецiально  уповноважений  виконавчий  орган рад,  здiйснюється на
 територiї вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi.
      Для кожної   фiлiї,   кожного    вiдокремленого    пiдроздiлулiцензiата,  якi провадитимуть господарську дiяльнiсть на пiдставi
 отриманої  ним  лiцензiї,  орган  лiцензування  видає   лiцензiату
 засвiдченi  ним копiї лiцензiї,  якi реєструються в журналi облiку
 заяв та виданих лiцензiй.  Засвiдчена органом  лiцензування  копiя
 лiцензiї  є  документом,  що  пiдтверджує  право  фiлiї або iншого
 структурного пiдроздiлу лiцензiата  на  провадження  певного  виду
 господарської дiяльностi на пiдставi отриманої лiцензiї.
      За видачу  копiї лiцензiї справляється плата в розмiрi одногонеоподатковуваного мiнiмуму  доходiв  громадян.  Плата  за  видачу
 копiї лiцензiї зараховується до Державного бюджету України.
      У разi  створення  у  лiцензiата  нової фiлiї,  iншого новоговiдокремленого пiдроздiлу,  якi  провадитимуть  вид  господарської
 дiяльностi, згiдно з отриманою лiцензiєю, лiцензiат повинен подати
 до органу лiцензування заяву встановленого зразка про видачу копiї
 лiцензiї, а також документи вiдповiдно до статтi 10 цього Закону.
      У разi  лiквiдацiї  фiлiї,  iншого  вiдокремленого пiдроздiлулiцензiата,  якi  провадили  господарську  дiяльнiсть   згiдно   з
 отриманою  лiцензiєю,  або  у  разi припинення провадження фiлiєю,
 iншим   вiдокремленим   пiдроздiлом    лiцензiата    господарської
 дiяльностi  згiдно  з  отриманою  лiцензiєю лiцензiат зобов'язаний
 протягом семи робочих днiв  з  дати  лiквiдацiї  такої  фiлiї  або
 iншого  вiдокремленого пiдроздiлу або з дати припинення дiяльностi
 такою фiлiєю або iншим вiдокремленим пiдроздiлом подати до  органу
 лiцензування  вiдповiдне  повiдомлення  в  письмовiй формi.  Орган
 лiцензування  повинен  внести  вiдповiднi  змiни  до  лiцензiйного
 реєстру  не  пiзнiше  наступного  робочого  дня з дати надходження
 такого повiдомлення.
      У разi,  коли лiцензiат  має  намiр  провадити  зазначений  влiцензiї  вид  господарської дiяльностi пiсля закiнчення строку її
 дiї,  вiн повинен отримати нову лiцензiю в порядку,  встановленому
 цим Законом.
      Нова лiцензiя  видається органом лiцензування не ранiше нiж востаннiй робочий день дiї попередньо виданої лiцензiї.
      Лiцензiат не може передавати  лiцензiю  або  її  копiю  iншiйюридичнiй   або   фiзичнiй  особi  для  провадження  господарської
 дiяльностi.
      До  лiцензiй  на  надання  послуг  з  перевезення пасажирiв iвантажiв  автомобiльним  транспортом  загального  к
ристування i з
 перевезення  пасажирiв  та їх багажу на таксi додаються лiцензiйнi
 картки  на  кожен  автомобiльний  транспортний  засiб.  Лiцензiйна
 картка   є   бланком   суворої   звiтностi,   до  якої  заносяться
 реєстрацiйнi данi лiцензiї та автомобiльного транспортного засобу.
 (  Статтю  14  доповнено  частиною  згiдно iз  Законом  N 2344-III
 ( 2344-14 ) вiд 05.04.2001 )
 |